PŘÍPADOVÁ STUDIE

Youplus

Výchozí situace

Nová životní pojišťovna pod obchodní značkou YOUPLUS uvedla svůj první produkt na trh v České republice teprve nedávno v roce 2019. V tom samém roce nabídla služby také na Slovensku a postupně rozvíjí svoji činnost i v další státech EU.

Její přístup je od začátku novátorský, důraz klade na jednoduchost, transparentnost a rychlost. Jedná se o první plně digitalizovanou životní pojišťovnu, která umožňuje on-line oceňování rizik, což revolučním způsobem zkracuje celý proces sjednávání smluv.

 Před uvedením na trh potřebovala vytvořit korporátní identitu a naplánovat mediální strategii pro uvedení značky na trh.

Naše řešení

Měli jsme možnost stát u zrodu značky a formovat ji od samotného začátku.

  • Podíleli jsme se na vývoji loga, hlavních sloganů a grafických vizuálů.
  • Navrhli a vytvořili jsme webové stránky.
  • Navrhli jsme šablony pro dokumenty, grafiku pro dárkové předměty a všechny reklamní formáty od bannerů až po spoty a videa.
  • Participovali jsme na přípravě tiskové konference.
  • Realizovali jsme image focení s ambasadorem společnosti.
  • Navrhli a realizovali jsme rozsáhlou reklamní kampaň na billboardech, tramvajích a on-line.

 

Výsledek

Brand je pozitivně vnímán jak u cílové skupiny, tak u partnerů klienta. Zároveň je odrazem charakteru společnosti, jejího revolučního postoje a dynamického rozvoje.

Úspěšná kampaň vzbudila zájem a očekávání u potenciálních pojistníků, přivedla nové zákazníky a upevnila partnerské vztahy klienta.

S YOUPLUS spolupracujeme dlouhodobě, rozvíjíme společně aktuální aktivity klienta a plánujeme další cesty komunikační strategie.

Pojišťovně YOUPLUS se v první polovině února 2021 podařilo překonat magické číslo prvních 10.000 nově sjednaných pojistných smluv.

 

KEY ADVANTAGE zajišťovala kompletní launch životní pojišťovny youplus. Byla to dlouhá cesta od volby strategie, přes výběr kreativního řešení, plánování a nákupu médií. Důležité věci řešíme ad hoc po telefonu,což je možné jen díky opravdu osobnímu přístupu. Při plánování médií se nikdy nespokojí s první nabídkou, naopak díky jejich kontaktům s důležitými médii připravují výběr toho nejlepšího v poměru cena/výkon.

Filip Bartoš

CHIEF DISTRIBUTION AND MARKETING OFFICER CZ/SK, YOUPLUS

Zaujali jsme vás a chcete se nás na něco zeptat?

Další případové studie