Přeskočit na obsah

Marketing

Google Demand Gen: nový typ kampaně pro získávání zákazníků

Google Demand Gen: nový typ kampaně pro získávání zákazníků

V digitálním marketingu neustále hledáme nové cesty, jak oslovit potenciální zákazníky ve správný čas na správném místě. Jedním z nejnovějších nástrojů v ekosystému reklam Google Ads jsou Demand Gen kampaně – reklamní formát navržený pro generování poptávky prostřednictvím poutavého vizuálního obsahu.  Demand Gen kampaně umožňují inzerentům efektivně pracovat s atraktivními obrázkovými a video reklamami napříč YouTube, Google Discover a Gmail. […]

Personalizovaný obsah: Když zákazník cítí, že ho značka zná

Personalizovaný obsah: Když zákazník cítí, že ho značka zná

Digitální svět je přehlcený. Značky soupeří o pozornost lidí, kteří denně vidí stovky reklam a upozornění. Obsah sám o sobě už nestačí – musí být chytrý, cílený a relevantní. A právě tady přichází ke slovu personalizace. Personalizace v marketingu znamená přizpůsobení sdělení konkrétnímu uživateli. Není to jen o oslovení jménem – jde o to nabídnout správný obsah ve správný čas, založený na skutečném […]

Krátká videa v reklamních kampaních: Kdy a jak využít efektivně YouTube Shorts vs. TikTok

Krátká videa v reklamních kampaních: Kdy a jak využít efektivně YouTube Shorts vs. TikTok

V současném digitálním marketingu hrají krátká videa důležitou roli při oslovování a zapojení cílového publika. Dvě dominantní platformy – YouTube Shorts a TikTok – nabízejí odlišné možnosti využití. Která platforma se více hodí pro vaše kampaně? Co přináší lepší výsledky a co říkají data? A jak mají správně krátká reklamní videa vypadat, aby byla co nejúčinnější? Co je YouTube Shorts […]

Srovnání TV reklamy a videoreklamy na YouTube: kterou využít a kdy?

Srovnání TV reklamy a videoreklamy na YouTube: kterou využít a kdy?

Reklamní videospoty jsou důležitým nástrojem, jak firmy mohou oslovit široké publikum a zvýšit povědomí o svých produktech nebo službách. V posledních letech se firmy často rozhodují, zda investovat do tradiční TV reklamy nebo do videoreklamy na YouTube. Každá z těchto forem má své specifické výhody i nevýhody, a jejich volba závisí na konkrétních obchodních cílech. V tomto článku se podíváme na charakteristiky […]

Google spustil revoluční vyhledávání s AI. Co to znamená pro nás všechny?

Google spustil revoluční vyhledávání s AI. Co to znamená pro nás všechny?

Společnost Google nedávno oznámila velkou novinku, kterou se chystá změnit způsob, jakým vyhledáváme informace na internetu. Nová funkce, nazvaná AI Overviews, je poháněna nejmodernější umělou inteligencí s kódovým označením Gemini. Co to ale ve skutečnosti znamená? A jaké dopady to bude mít na náš každodenní život i na firmy, které inzerují na Googlu? Rychleji, snadnější a srozumitelnější Představte si, […]

Reklama na Netflixu a Disney+: Jaké jsou možnosti pro inzerenty?

Reklama na Netflixu a Disney+: Jaké jsou možnosti pro inzerenty?

Streamovací platformy jako Netflix a Disney+ byly donedávna známé svým přístupem bez reklam. V poslední době se ale situace změnila a obě platformy začaly nabízet možnosti reklamy, aby přilákaly širší publikum a zlepšily svou konkurenceschopnost na trhu. Jaké možnosti reklamy tyto dvě platformy nabízejí, co to znamená pro uživatele a jaké výhody mohou mít pro inzerenty? Proč se Netflix a Disney+ […]