Jak dostat více z rozpočtu na marketingové kampaně a jak měřit jejich efektivitu? To byla otázka, kterou se zabývali ve firmě Kostka...
Marketing
5 +1 tipů jak se neztratit v džungli online marketingu
Do jaké reklamy mám investovat, aby to nebyla jen černá díra na peníze? To je otázka, kterou si kladou manažeři velkých firem i...
DV360 – nové a lepší možnosti pro vaši online kampaň
Děláte online reklamu a obvyklé nástroje už pomalu narážejí na hranici možné výkonnosti? Pak je na čase zapojit další možnosti, které...
Google Analytics 4 – nutnost i nové možnosti
V řadě firem a u spousty online marketérů ta zpráva vyvolává obavu - oblíbené Google Analytics ve své současné podobě končí již v pátek...
Hrajeme o vítězství v soutěži ADC Czech Creative Awards
ADC Czech Creative Awards jsou prestižní ocenění v oblasti kreativity a reklamy v České republice. Tyto ceny se udělují každoročně a jsou...
Jak na cookie lištu od nového roku
Chcete vědět kolik lidí chodí na váš web a co tam dělají? Pak potřebujete tzv. cookies. Cílíte na návštěvníky vašeho webu reklamu pomocí...
Jak nejlépe využít média pro budování značky
Úspěšné budování značky se neobejde bez prezentace značky v médiích. Možných marketingových nástrojů a kanálů, které se při tom dají...
Jak připravit marketingový plán
Dobrý marketingový plán je jedním z klíčových předpokladů pro úspěch firmy na trhu. Díky němu budete mít pod kontrolou, co se v marketingu...
Jak úspěšně vybudovat značku – návod v pěti krocích
Představte si, že máte koupit dárek pro svého přítele milujícího pivo. Koupíte spíše Pilsner Urquell nebo levnější Staročech? Většina lidí...
Jak vybrat správnou reklamní agenturu
Vaše společnost dospěla do fáze, kdy potřebujete strategického marketingového partnera nebo prostě jen nejste spokojení s výsledky práce...
Jak vytvořit efektivní mediální plán
Marketingovou strategii máte, máte i marketingový plán, který říká, kdy máte udělat reklamní kampaň v médiích. Nic tedy nebrání tomu,...
Jak využít technologii Google DV360 pro budování brandu
Budování silné značky je klíčovým aspektem pro každou firmu, která chce dosáhnout úspěchu na trhu. Aby se to podařilo, je důležité vědět,...