Přeskočit na obsah

Marketing

Facebook a AI – jak toho využít při tvorbě kampaní?

Facebook a AI – jak toho využít při tvorbě kampaní?

Meta, společnost stojící za platformami Facebook a Instagram, využívá pokročilé algoritmy a umělou inteligenci k cílení reklam, které dokážou přesně určit naše preference a chování. Ačkoliv se zdá, že tyto systémy šetří čas a zlepšují výsledky kampaní, není vše vždy tak, jak se zdá. Naše testování rozšířeného cílení ukázalo, že i přes dobré základní metriky mohou reklamy mířit na méně relevantní […]

Google spustil revoluční vyhledávání s AI. Co to znamená pro nás všechny?

Google spustil revoluční vyhledávání s AI. Co to znamená pro nás všechny?

Společnost Google nedávno oznámila velkou novinku, kterou se chystá změnit způsob, jakým vyhledáváme informace na internetu. Nová funkce, nazvaná AI Overviews, je poháněna nejmodernější umělou inteligencí s kódovým označením Gemini. Co to ale ve skutečnosti znamená? A jaké dopady to bude mít na náš každodenní život i na firmy, které inzerují na Googlu? Rychleji, snadnější a srozumitelnější Představte si, […]

Reklama na Netflixu a Disney+: Jaké jsou možnosti pro inzerenty?

Reklama na Netflixu a Disney+: Jaké jsou možnosti pro inzerenty?

Streamovací platformy jako Netflix a Disney+ byly donedávna známé svým přístupem bez reklam. V poslední době se ale situace změnila a obě platformy začaly nabízet možnosti reklamy, aby přilákaly širší publikum a zlepšily svou konkurenceschopnost na trhu. Jaké možnosti reklamy tyto dvě platformy nabízejí, co to znamená pro uživatele a jaké výhody mohou mít pro inzerenty? Proč se Netflix a Disney+ […]

Soutěžíme v EFFIE 2024 s kampaní pro Ariston

Soutěžíme v EFFIE 2024 s kampaní pro Ariston

Do letošního ročníku prestižní soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamu a marketingovou komunikaci jsme přihlásili naši kampaň pro společnost Ariston. Effie Awards (z anglického Effectivenes, tj. efektivnost) je celosvětová soutěž o nejefektivnější reklamu. V České republice se EFFIE uděluje od roku 1997. Společnost Ariston, globální výrobce a prodejce tepelné techniky, letos uvedl na trh v Česku nový produkt – ohřívač vody Velis Pro WiFi. […]

Srovnání TV reklamy a videoreklamy na YouTube: kterou využít a kdy?

Srovnání TV reklamy a videoreklamy na YouTube: kterou využít a kdy?

Reklamní videospoty jsou důležitým nástrojem, jak firmy mohou oslovit široké publikum a zvýšit povědomí o svých produktech nebo službách. V posledních letech se firmy často rozhodují, zda investovat do tradiční TV reklamy nebo do videoreklamy na YouTube. Každá z těchto forem má své specifické výhody i nevýhody, a jejich volba závisí na konkrétních obchodních cílech. V tomto článku se podíváme na charakteristiky […]