ADC Czech Creative Awards jsou prestižní ocenění v oblasti kreativity a reklamy v České republice. Tyto ceny se udělují každoročně a jsou...
Marketing
Google Analytics 4 – nutnost i nové možnosti
V řadě firem a u spousty online marketérů ta zpráva vyvolává obavu - oblíbené Google Analytics ve své současné podobě končí již v pátek...
Sedm kroků pro marketing během recese
I když zatím nejsme v hospodářské krizi, jsme v těžké hospodářské době - a ekonomické zpomalení znamená tendenci snižovat výdaje na...
DV360 – nové a lepší možnosti pro vaši online kampaň
Děláte online reklamu a obvyklé nástroje už pomalu narážejí na hranici možné výkonnosti? Pak je na čase zapojit další možnosti, které...
5 +1 tipů jak se neztratit v džungli online marketingu
Do jaké reklamy mám investovat, aby to nebyla jen černá díra na peníze? To je otázka, kterou si kladou manažeři velkých firem i...
Jak vytvořit efektivní mediální plán
Marketingovou strategii máte, máte i marketingový plán, který říká, kdy máte udělat reklamní kampaň v médiích. Nic tedy nebrání tomu,...
Jak na cookie lištu od nového roku
Chcete vědět kolik lidí chodí na váš web a co tam dělají? Pak potřebujete tzv. cookies. Cílíte na návštěvníky vašeho webu reklamu pomocí...
Jak připravit marketingový plán
Dobrý marketingový plán je jedním z klíčových předpokladů pro úspěch firmy na trhu. Díky němu budete mít pod kontrolou, co se v marketingu...
Marketingová strategie je základ úspěchu na trhu
Dělat marketing bez smysluplné marketingové strategie je jako střílet poslepu na běžící terč. Možná něco trefíte, nicméně je to jen pokus...
Velký průvodce bannerovou reklamou na internetu
Bannery jsou neodmyslitelnou součástí většiny online marketingových kampaní. Jejich uplatnění je široké a pokud jsou dobře udělané, mohou...
Online marketing je klíčový pro úspěch na internetu
Máte eshop nebo web, přes který získáváte poptávky a zákazníky? Pak je pro vás klíčové mít dobře fungující online marketing. Stejně jako...
Je reklama na Facebooku vhodná pro vaši firmu?
Facebook je stále jedničkou na poli sociálních sítí, i když mu na krk dýchají další velké služby a vznikají noví konkurenti. Reklama na...
SVĚŘTE SVÉ STAROSTI NAŠEMU TEAMU
Proč KEY ADVANTAGE
Jako firma KEY ADVANTAGE čerpáme z našich mnohaletých zkušeností na trhu marketingu. Zároveň přinášíme nový náboj a předkládáme jasný cíl. Především si uvědomujeme sebe sama a našich klíčových výhod.
Nechceme být jen marketingová firma, která dodává služby. Chceme být vaším plnohodnotným parťákem. Chceme být váš KEY ADVANTAGE na trhu.
Filosofie naší firmy vychází ze tří pilířů, na kterých stavíme:
Klienti
Spolupracujeme s klienty, kteří jsou jedničkou ve svém oboru a leadery v evropském měřítku. Mají vlastní klíčové výhody, které umíme rozpoznat, uchopit a dále rozvíjet.
My
Chceme být klíčovou výhodou pro své klienty tak, aby z naší spolupráce těžili. Chceme, aby se díky naší spolupráci posouvali ve svém oboru stále dál a stoupali výš, a to po našem boku.
Každý z nás
Každý v našem týmu má svou vlastní klíčovou výhodu, která mu umožňuje být jedničkou v tom, co dělá. Zdeněk umí skvěle komunikovat s klienty, Peeet pro ně vykouzlí výbornou grafiku a Kristýna vás nadchne svou kreativou.