Meta, společnost stojící za platformami Facebook a Instagram, využívá pokročilé algoritmy a umělou inteligenci k cílení reklam, které...
Marketing
Soutěžíme v EFFIE 2024 s kampaní pro Ariston
Do letošního ročníku prestižní soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamu a marketingovou komunikaci jsme přihlásili naši kampaň pro...
Rebranding: Kdy a jak úspěšně zvládnout rebranding?
Rebranding je klíčovým krokem pro každou firmu, která se snaží udržet krok s měnícími se trhy, technologiemi a preferencemi zákazníků....
[Případová studie] Koloběžky Kostka – využití Google DV360 přineslo nárůst efektivity kampaní
Jak dostat více z rozpočtu na marketingové kampaně a jak měřit jejich efektivitu? To byla otázka, kterou se zabývali ve firmě Kostka...
Placený Facebook a Instagram je realitou.
Uživatelé si mohou zaplatit za zobrazení bez reklam Meta Platforms, americká společnost za sociálními sítěmi Facebook a Instagram,...
Prima upravuje cílovou skupinu pro reklamu a zvyšuje ceny v roce 2024
Cílová skupina sledujících se mění Media Club, reklamní zastupitelství televize Prima, upravuje svou strategii a posouvá dolní hranici své...
KEY ADVANTAGE se stala členem Asociace komunikačních agentur (AKA)
Naše agentura se stala novým členem Asociace komunikačních agentur (AKA) a potvrdila tak svou pozici mezi předními agenturami v Česku....
Jak využít technologii Google DV360 pro budování brandu
Budování silné značky je klíčovým aspektem pro každou firmu, která chce dosáhnout úspěchu na trhu. Aby se to podařilo, je důležité vědět,...
Jak úspěšně vybudovat značku – návod v pěti krocích
Představte si, že máte koupit dárek pro svého přítele milujícího pivo. Koupíte spíše Pilsner Urquell nebo levnější Staročech? Většina lidí...
Jak nejlépe využít média pro budování značky
Úspěšné budování značky se neobejde bez prezentace značky v médiích. Možných marketingových nástrojů a kanálů, které se při tom dají...
Hrajeme o vítězství v soutěži ADC Czech Creative Awards
ADC Czech Creative Awards jsou prestižní ocenění v oblasti kreativity a reklamy v České republice. Tyto ceny se udělují každoročně a jsou...
Google Analytics 4 – nutnost i nové možnosti
V řadě firem a u spousty online marketérů ta zpráva vyvolává obavu - oblíbené Google Analytics ve své současné podobě končí již v pátek...