PŘÍPADOVÁ STUDIE
Tondach
Výchozí situace
Značka Tondach je dlouhodobou jedničkou na trhu střešní krytiny a největší výrobce pálených střešních krytin v České republice.
Má však velkou konkurenci, zejména ze strany výrobců plechové a betonové krytiny a producentů z Německa a Polska.
Společnost proto potřebovala navrhnout a realizovat komplexní marketingovou kampaň, která by ji udržela na první příčce v myslích a preferencích zákazníků i obchodních partnerů a díky tomu upevnila svoje postavení na trhu.
Naše řešení
Na začátku spolupráce jsme udělali podrobný marketingový audit, který odhalil úzká místa současného marketingu společnosti i příležitosti, které by se daly využít. Identifikovali jsme hlavní problémy a navrhli desítky nápadů na vylepšení celkového marketingu.
Z analýzy vyplynuly například tyto skutečnosti:
- bannerové online kampaně měly malý počet zobrazení a nízký počet prokliků. PPC kampaně byly nevyvážené a na webu navíc nebylo nastaveno sbírání kontaktů,
- reklama v rádiu využívala zbytečně dlouhých spotů s malým počtem opakování,
- značka nevyužívala reklamu v televizi,
- v printových médiích se značka orientovala pouze na grafická sdělení a nevyužívala obsahové materiály.
Společnosti jsme poskytli kompletní podporu ve všech těchto oblastech a v krátkém čase se projevily změny a výsledky naší práce. Při zachování stejného marketingového rozpočtu jsme dosáhli:
- o 30 milionů více zobrazení online reklamy a díky tomu 30% nárůst přístupů na web,
- sbírání kontaktů na webu a následné práce s nimi,
- zavedení nových prvků online kampaně, například kontextové reklamy a remarketingu,
- rádiové spoty jsme zkrátili na 15 sekund a tím jsme docílili daleko větší zásah cílové skupiny,
- sponzoring počasí na televizních stanicích Nova, Prima a Česká televize,
- zásadní navýšení článků v tiskovinách.
Výsledek
Značka Tondach posílila svou pozici na trhu a podle spotřebitelských průzkumů je dlouhodobě první volbou zákazníků, což se projevilo i na ekonomických výsledcích společnosti.
S agenturou KEY ADVANTAGE spolupracujeme už více než 5 let. Zpracovávají pro nás online brandové i výkonnostní kampaně. Na základě zadání jsou schopni naplánovat, realizovat a vyhodnotit celou kampaň. Oceňuji zejména výkon, který jsou schopni zajistit, samostatnost a neustálou inovaci.