Přeskočit na obsah

ARISTON

Ariston, globální lídr v oblasti energeticky úsporných technologií, se na českém trhu potýkal s nízkou úrovní povědomí o značce a produktech. Navzdory tomu, že společnost má silnou mezinárodní pozici, v Česku byla značka vnímána méně výrazně. Podle průzkumu agentury Behavio z března 2024 bylo spontánní povědomí o značce mezi zákazníky pouze 2 % a 21 % povědomí na vyžádání. Výzvou bylo zvýšit nejen povědomí o značce, ale také předvést unikátní vlastnosti nových produktů – Velis Pro WiFi s možností Wi-Fi ovládání a hybridního ohřívače vody Lydos Hybrid, který kombinuje elektřinu a okolní vzduch pro maximální úsporu energie​. Bylo nezbytné přizpůsobit globální marketingové strategie lokálním podmínkám a zajistit, aby komunikace značky rezonovala s českými spotřebiteli.

Oblasti spolupráce

online marketing
RTB kampaně
propagace produktů
digital marketing
mediální plánování
marketingová strategie
sociální sítě
kreativa
grafika
USP produktů

Vstupní situace

Ariston, globální lídr v oblasti energeticky úsporných technologií, se na českém trhu potýkal s nízkou úrovní povědomí o značce a produktech. Navzdory tomu, že společnost má silnou mezinárodní pozici, v Česku byla značka vnímána méně výrazně. Podle průzkumu agentury Behavio z března 2024 bylo spontánní povědomí o značce mezi zákazníky pouze 2 % a 21 % povědomí na vyžádání. Výzvou bylo zvýšit nejen povědomí o značce, ale také předvést unikátní vlastnosti nových produktů – Velis Pro WiFi s možností Wi-Fi ovládání a hybridního ohřívače vody Lydos Hybrid, který kombinuje elektřinu a okolní vzduch pro maximální úsporu energie​. Bylo nezbytné přizpůsobit globální marketingové strategie lokálním podmínkám a zajistit, aby komunikace značky rezonovala s českými spotřebiteli.

Jakou klíčovou výhodu jsme ARISTONU poskytli?

Klientovi jsme poskytli komplexní strategii marketingové komunikace, která zahrnovala precizní cílení na domácnosti s vyššími příjmy a profesionály, jako jsou instalatéři a technici. Díky pokročilým technologiím, jako je Google DV360, jsme dokázali zasáhnout relevantní publikum prostřednictvím kombinace display reklam, nativní reklamy na Seznam.cz a YouTube videí. Soustředili jsme se také na zvýšení brand visibility, kde jsme garantovali vizibilitu reklam 75 %, což výrazně překonalo průměr českého trhu​. Díky našemu preciznímu cílení a efektivnímu využití sociálních médií skupiny PrimaDoma, jsme dosáhli nadprůměrných výsledků, a to jak ve fázi povědomí (Awareness), tak ve fázi zvážení (Consideration).

Výsledky spolupráce

Díky implementaci navržených strategií došlo ke zvýšení návštěvnosti webových stránek Ariston v České republice a k nárůstu poptávky po jejich produktech. Optimalizované online kampaně vedly ke zlepšení míry konverze a posílily postavení společnosti Ariston jako důvěryhodného dodavatele řešení pro vytápění a ohřev vody na českém trhu.

Jak se nám práce podařila, můžete posoudit v návaznosti na průzkum od Behavia. Probíhal nejdříve v březnu 2024 se startem kampaně a poté znovu v září. Podařilo se nám zvednout znalost značky z 21% na 30% a pozitivní vnímání značky z 11% na 17%.