Přeskočit na obsah

DecoDOMA

Cílem jarní kampaně 2025 bylo posílit znalost značky a budovat preferenci mezi cílovými skupinami v České republice a na Slovensku – zejména mezi ženami 45+ v ČR a 35+ v SR. Sekundárním cílem bylo zvýšit návštěvnost webu a generovat objednávky.

Na základě těchto cílů jsme navrhli multikanálovou strategii, která využívala pokročilé cílení v prostředí Google DV360 a YouTube, prémiové weby s vysokou afinitou k cílové skupině, a nové formáty jako Demand Gen (Google Discover a YouTube Video).

Společnost DecoDOMA, založená v roce 2012, přináší inspirativní produkty pro útulnější a pohodlnější domov. Zaměřuje se na široké publikum napříč věkovými kategoriemi a usiluje o to, aby nákup těchto produktů byl co nejjednodušší a nejpříjemnější.

Oblasti spolupráce

  • Online marketingová strategie
  • Programatický nákup médií (DV360, YouTube, Demand Gen)
  • Realizace digitálních kampaní: display, video, mobilní branding
  • Průběžná optimalizace výkonu (alokace rozpočtu dle výsledků)
  • Monitoring výkonu, Brand Lift studie, vyhodnocení kampaně

Vstupní situace

Cílem jarní kampaně 2025 bylo posílit znalost značky a budovat preferenci mezi cílovými skupinami v České republice a na Slovensku – zejména mezi ženami 45+ v ČR a 35+ v SR. Sekundárním cílem bylo zvýšit návštěvnost webu a generovat objednávky.

Na základě těchto cílů jsme navrhli multikanálovou strategii, která využívala pokročilé cílení v prostředí Google DV360 a YouTube, prémiové weby s vysokou afinitou k cílové skupině, a nové formáty jako Demand Gen (Google Discover a YouTube Video).

Jakou klíčovou výhodu jsme DecoDOMA poskytli?

Kampaň přinesla výrazné posílení povědomí o značce a interakci cílové skupiny. Díky důrazu na kvalitní mediální inventář, pokročilé cílení a optimalizaci jsme dosáhli nadprůměrné výsledky co se týká procenta zásahu v cílové skupině i míry proklikovosti kampaně. Samozřejmostí našich kampaní je míra vizibility display reklam nad 80% což jsme dosáhli i v této kampani. Trefou do černého byly kampaně Demand Gen, čili kombinace brand awareness a výkonu, které jsou efektivní jak pro budování povědomí, tak pro přivedení návštěvnosti do e-shopu. Tyto kampaně se ukázaly jako velice efektivní cesta pro získání nových potenciálních zákazníků.