Google DV360 pro skutečně výkonné online kampaně

Google Display & Video 360 pro online kampaně

Chtěli byste výkonnější online kampaně? Technologie jdou stále dopředu a nabízejí stále více možností na zacílení vašich žádaných zákazníků napříč různými weby při využití různých nástrojů od bannerů přes nativní reklamu až po videa.

Při nákupu reklamního prostoru na webech máte v zásadě dvě možnosti. Buď se domluvit s provozovatelem webu napřímo nebo využít tzv. programatické aukční systémy (RTB), které fungují jako platforma pro párování poptávek firem na inzerci a volných reklamních ploch.

Na českém trhu nákupů RTB reklamy dlouho dominoval systém AdForm. Nyní na něm začíná masivněji působit také Google se svou platformou Display & Video 360 (DV360). Agentura Key Advantage je jednou z prvních agentur, která tento špičkový nástroj pro své klienty vyžívá. 

 

Využijete lépe DV360 nebo AdForm?

 

Většina agentur používá v současné době službu AdForm. Ta má výhodu v poměrně jednoduchém ovládání a širokém portfoliu spolupracujících webů od českých mediálních domů a dalších provozovatelů.

Nevýhodou může být cenová politika, která je postavena na procentních poplatcích za využívání systému a zejména na poplatcích za cílení. Adform umožňuje využít data třetích stran, což znamená možnost lepšího zacílení např. podle demografických údajů, zájmů uživatelů, jejich GPS polohy apod. Nicméně za každý další stupeň zacílení si připlatíte.

Google Display & Video 360

DV360 je komplexnější a sofistikovanější. Má lepší algoritmy umělé inteligence a širší možnosti pro pokročilejší práci s daty. DV360 je součástí většího systému Google Marketing Platform. Jeho velkou výhodou je tedy propojení s dalšími službami Googlu, například Google Ads či Youtube. To umožňuje plánování, zadávání a vyhodnocování online aktivit na jednom místě. DV360 má také jinou poplatkovou politiku. Možnosti zacílení jsou stejné jako v AdForm, nicméně mnoho možnosti výběru publika je již v základní ceně.

Google Display & Video 360 navíc umožňuje také zacílit bannery a videoreklamy na uživatele na základě jejich vyhledávání.

 

Jste připraveni posunout své online kampaně na další úroveň? 

 

Obě platformy mají své klady a zápory a vždy je třeba zvoli správné řešení podle potřeb klienta, cílů kampaně a dalších faktorů. Pro komplexnější a dlouhodobější kampaně doporučujeme spíše DV360. 

Key Advantage je vaším strategickým partnerem pro správné nastavení online kampaní v pokročilém systému DV360. 

Podívejte se naše zkušenosti a recenze našich klientů.

Kontaktujte nás a zjistěte více o tom, jak pomáháme našim klientům správně využívat potenciál online kampaní.