Blog
5 +1 tipů jak se neztratit v džungli online marketingu
Do jaké reklamy mám investovat, aby to nebyla jen černá díra na peníze? To je otázka, kterou si kladou manažeři velkých firem i...
Jak vytvořit efektivní mediální plán
Marketingovou strategii máte, máte i marketingový plán, který říká, kdy máte udělat reklamní kampaň v médiích. Nic tedy nebrání tomu,...
Google DV360 pro skutečně výkonné online kampaně
Chtěli byste výkonnější online kampaně? Technologie jdou stále dopředu a nabízejí stále více možností na zacílení vašich žádaných...
Jak na cookie lištu od nového roku
Chcete vědět kolik lidí chodí na váš web a co tam dělají? Pak potřebujete tzv. cookies. Cílíte na návštěvníky vašeho webu reklamu pomocí...
Jak připravit marketingový plán
Dobrý marketingový plán je jedním z klíčových předpokladů pro úspěch firmy na trhu. Díky němu budete mít pod kontrolou, co se v marketingu...
Marketingová strategie je základ úspěchu na trhu
Dělat marketing bez smysluplné marketingové strategie je jako střílet poslepu na běžící terč. Možná něco trefíte, nicméně je to jen pokus...
Velký průvodce bannerovou reklamou na internetu
Bannery jsou neodmyslitelnou součástí většiny online marketingových kampaní. Jejich uplatnění je široké a pokud jsou dobře udělané, mohou...
Online marketing je klíčový pro úspěch na internetu
Máte eshop nebo web, přes který získáváte poptávky a zákazníky? Pak je pro vás klíčové mít dobře fungující online marketing. Stejně jako...
5 trendů marketingu pro velké firmy v roce 2021
Proč věnovat pozornost marketingovým trendům? Říkáte si, že pokud vám určitá marketingová strategie funguje, proč to změnit? Jen proto, že...
Je reklama na Facebooku vhodná pro vaši firmu?
Facebook je stále jedničkou na poli sociálních sítí, i když mu na krk dýchají další velké služby a vznikají noví konkurenti. Reklama na...
Jak vybrat správnou reklamní agenturu
Vaše společnost dospěla do fáze, kdy potřebujete strategického marketingového partnera nebo prostě jen nejste spokojení s výsledky práce...
Proč KEY ADVANTAGE
Nechceme být jen marketingová firma, která dodává služby. Chceme být vaším plnohodnotným parťákem. Chceme být váš KEY ADVANTAGE na trhu.