Blog
![Revoluce v TV reklamě: Jak Connected TV mění pravidla hry](https://www.key-advantage.cz/wp-content/uploads/Connected-TV-1-1080x675.png)
Revoluce v TV reklamě: Jak Connected TV mění pravidla hry
V dnešní době, kdy stále více uživatelů přechází od sledování tradičního televizního vysílání k digitálnímu streamování, se objevuje nový...
![Výhody Custom Bidding v Google DV360 pro vaše marketingové kampaně](https://www.key-advantage.cz/wp-content/uploads/custom-bidding-1080x675.png)
Výhody Custom Bidding v Google DV360 pro vaše marketingové kampaně
V rychle se měnícím světě digitálního marketingu a programatického nákupu reklam je klíčem k úspěchu neustálé hledání nových způsobů...
Google Chrome končí s podporou cookies třetích stran. Co to znamená?
Google Chrome je nejpopulárnější webový prohlížeč na světě a chystá se na podzim 2024 provést zásadní změnu. Přestane podporovat cookies...
Postele Hästens – prémiové švédské postele
Hästens 2000T - "To nej z postelí Hästens" Postel Hästens 2000T reprezentuje tradiční, ruční výrobu legendárních švédských postelí. Každá...
Akce Climax – chytré ovládaní za 1kč!
Využijte slevovou akci Climaxu pouze do 30.4! Našemu dlouholetému zákazníkovi Climax pomáháme propagovat různé promo akce. Teď přišel...
Nový formát video reklamy od MediaClubu – B.A.R
Prima představila nový video formát, který kombinuje zásah v online prostředí s klasickou televizní kampaní. Pro koho je určen a jaké...
[Případová studie] Koloběžky Kostka – využití Google DV360 přineslo nárůst efektivity kampaní
Jak dostat více z rozpočtu na marketingové kampaně a jak měřit jejich efektivitu? To byla otázka, kterou se zabývali ve firmě Kostka...
Placený Facebook a Instagram je realitou.
Uživatelé si mohou zaplatit za zobrazení bez reklam Meta Platforms, americká společnost za sociálními sítěmi Facebook a Instagram,...
Prima upravuje cílovou skupinu pro reklamu a zvyšuje ceny v roce 2024
Cílová skupina sledujících se mění Media Club, reklamní zastupitelství televize Prima, upravuje svou strategii a posouvá dolní hranici své...
KEY ADVANTAGE se stala členem Asociace komunikačních agentur (AKA)
Naše agentura se stala novým členem Asociace komunikačních agentur (AKA) a potvrdila tak svou pozici mezi předními agenturami v Česku....
Jak využít technologii Google DV360 pro budování brandu
Budování silné značky je klíčovým aspektem pro každou firmu, která chce dosáhnout úspěchu na trhu. Aby se to podařilo, je důležité vědět,...
Jak úspěšně vybudovat značku – návod v pěti krocích
Představte si, že máte koupit dárek pro svého přítele milujícího pivo. Koupíte spíše Pilsner Urquell nebo levnější Staročech? Většina lidí...
SVĚŘTE SVÉ STAROSTI NAŠEMU TEAMU
Proč KEY ADVANTAGE
Jako firma KEY ADVANTAGE čerpáme z našich mnohaletých zkušeností na trhu marketingu. Zároveň přinášíme nový náboj a předkládáme jasný cíl. Především si uvědomujeme sebe sama a našich klíčových výhod.
Nechceme být jen marketingová firma, která dodává služby. Chceme být vaším plnohodnotným parťákem. Chceme být váš KEY ADVANTAGE na trhu.
Filosofie naší firmy vychází ze tří pilířů, na kterých stavíme:
Klienti
Spolupracujeme s klienty, kteří jsou jedničkou ve svém oboru a leadery v evropském měřítku. Mají vlastní klíčové výhody, které umíme rozpoznat, uchopit a dále rozvíjet.