Blog
Hrajeme o vítězství v soutěži ADC Czech Creative Awards
ADC Czech Creative Awards jsou prestižní ocenění v oblasti kreativity a reklamy v České republice. Tyto ceny se udělují každoročně a jsou...
Twitch – proč a jak udělat reklamu v této platformě
Marketéři a reklamní agentury - pokud jste to ještě nezaregistrovali tak zbystřete pozornost. Ve vašem hledáčku možností pro reklamu by...
Google Analytics 4 – nutnost i nové možnosti
V řadě firem a u spousty online marketérů ta zpráva vyvolává obavu - oblíbené Google Analytics ve své současné podobě končí již v pátek...
Co je ad serving a jak funguje?
Většina z nás se každý den připojí na internet a navštíví několik webových stránek. Pokud nepoužíváte blokovač reklam (a často, i když jej...
Kdy se vyplatí výkonová reklama a kdy podpora brandu?
Stačí vám pro váš úspěch vašeho eshopu či firmy jen výkonová reklama nebo by bylo lepší zapracovat na posílení povědomí o vaší značce? Kdy...
Sedm kroků pro marketing během recese
I když zatím nejsme v hospodářské krizi, jsme v těžké hospodářské době - a ekonomické zpomalení znamená tendenci snižovat výdaje na...
DV360 – nové a lepší možnosti pro vaši online kampaň
Děláte online reklamu a obvyklé nástroje už pomalu narážejí na hranici možné výkonnosti? Pak je na čase zapojit další možnosti, které...
5 +1 tipů jak se neztratit v džungli online marketingu
Do jaké reklamy mám investovat, aby to nebyla jen černá díra na peníze? To je otázka, kterou si kladou manažeři velkých firem i...
Jak vytvořit efektivní mediální plán
Marketingovou strategii máte, máte i marketingový plán, který říká, kdy máte udělat reklamní kampaň v médiích. Nic tedy nebrání tomu,...
Google DV360 pro skutečně výkonné online kampaně
Chtěli byste výkonnější online kampaně? Technologie jdou stále dopředu a nabízejí stále více možností na zacílení vašich žádaných...
Jak na cookie lištu od nového roku
Chcete vědět kolik lidí chodí na váš web a co tam dělají? Pak potřebujete tzv. cookies. Cílíte na návštěvníky vašeho webu reklamu pomocí...
Jak připravit marketingový plán
Dobrý marketingový plán je jedním z klíčových předpokladů pro úspěch firmy na trhu. Díky němu budete mít pod kontrolou, co se v marketingu...
Proč KEY ADVANTAGE
Nechceme být jen marketingová firma, která dodává služby. Chceme být vaším plnohodnotným parťákem. Chceme být váš KEY ADVANTAGE na trhu.