Blog
KEY ADVANTAGE se stala členem Asociace komunikačních agentur (AKA)
Naše agentura se stala novým členem Asociace komunikačních agentur (AKA) a potvrdila tak svou pozici mezi předními agenturami v Česku....
Jak využít technologii Google DV360 pro budování brandu
Budování silné značky je klíčovým aspektem pro každou firmu, která chce dosáhnout úspěchu na trhu. Aby se to podařilo, je důležité vědět,...
Jak úspěšně vybudovat značku – návod v pěti krocích
Představte si, že máte koupit dárek pro svého přítele milujícího pivo. Koupíte spíše Pilsner Urquell nebo levnější Staročech? Většina lidí...
Jak nejlépe využít média pro budování značky
Úspěšné budování značky se neobejde bez prezentace značky v médiích. Možných marketingových nástrojů a kanálů, které se při tom dají...
Hrajeme o vítězství v soutěži ADC Czech Creative Awards
ADC Czech Creative Awards jsou prestižní ocenění v oblasti kreativity a reklamy v České republice. Tyto ceny se udělují každoročně a jsou...
Twitch – proč a jak udělat reklamu v této platformě
Marketéři a reklamní agentury - pokud jste to ještě nezaregistrovali tak zbystřete pozornost. Ve vašem hledáčku možností pro reklamu by...
Google Analytics 4 – nutnost i nové možnosti
V řadě firem a u spousty online marketérů ta zpráva vyvolává obavu - oblíbené Google Analytics ve své současné podobě končí již v pátek...
Co je ad serving a jak funguje?
Většina z nás se každý den připojí na internet a navštíví několik webových stránek. Pokud nepoužíváte blokovač reklam (a často, i když jej...
Kdy se vyplatí výkonová reklama a kdy podpora brandu?
Stačí vám pro váš úspěch vašeho eshopu či firmy jen výkonová reklama nebo by bylo lepší zapracovat na posílení povědomí o vaší značce? Kdy...
Sedm kroků pro marketing během recese
I když zatím nejsme v hospodářské krizi, jsme v těžké hospodářské době - a ekonomické zpomalení znamená tendenci snižovat výdaje na...
DV360 – nové a lepší možnosti pro vaši online kampaň
Děláte online reklamu a obvyklé nástroje už pomalu narážejí na hranici možné výkonnosti? Pak je na čase zapojit další možnosti, které...
5 +1 tipů jak se neztratit v džungli online marketingu
Do jaké reklamy mám investovat, aby to nebyla jen černá díra na peníze? To je otázka, kterou si kladou manažeři velkých firem i...
SVĚŘTE SVÉ STAROSTI NAŠEMU TEAMU
Proč KEY ADVANTAGE
Jako firma KEY ADVANTAGE čerpáme z našich mnohaletých zkušeností na trhu marketingu. Zároveň přinášíme nový náboj a předkládáme jasný cíl. Především si uvědomujeme sebe sama a našich klíčových výhod.
Nechceme být jen marketingová firma, která dodává služby. Chceme být vaším plnohodnotným parťákem. Chceme být váš KEY ADVANTAGE na trhu.
Filosofie naší firmy vychází ze tří pilířů, na kterých stavíme:
Klienti
Spolupracujeme s klienty, kteří jsou jedničkou ve svém oboru a leadery v evropském měřítku. Mají vlastní klíčové výhody, které umíme rozpoznat, uchopit a dále rozvíjet.