Blog
[Případová studie] Koloběžky Kostka – využití Google DV360 přineslo nárůst efektivity kampaní
Jak dostat více z rozpočtu na marketingové kampaně a jak měřit jejich efektivitu? To byla otázka, kterou se zabývali ve firmě Kostka...
5 +1 tipů jak se neztratit v džungli online marketingu
Do jaké reklamy mám investovat, aby to nebyla jen černá díra na peníze? To je otázka, kterou si kladou manažeři velkých firem i...
5 trendů marketingu pro velké firmy v roce 2021
Proč věnovat pozornost marketingovým trendům? Říkáte si, že pokud vám určitá marketingová strategie funguje, proč to změnit? Jen proto, že...
Co je ad serving a jak funguje?
Většina z nás se každý den připojí na internet a navštíví několik webových stránek. Pokud nepoužíváte blokovač reklam (a často, i když jej...
DV360 – nové a lepší možnosti pro vaši online kampaň
Děláte online reklamu a obvyklé nástroje už pomalu narážejí na hranici možné výkonnosti? Pak je na čase zapojit další možnosti, které...
Google Analytics 4 – nutnost i nové možnosti
V řadě firem a u spousty online marketérů ta zpráva vyvolává obavu - oblíbené Google Analytics ve své současné podobě končí již v pátek...
Google DV360 pro skutečně výkonné online kampaně
Chtěli byste výkonnější online kampaně? Technologie jdou stále dopředu a nabízejí stále více možností na zacílení vašich žádaných...
Hrajeme o vítězství v soutěži ADC Czech Creative Awards
ADC Czech Creative Awards jsou prestižní ocenění v oblasti kreativity a reklamy v České republice. Tyto ceny se udělují každoročně a jsou...
Jak na cookie lištu od nového roku
Chcete vědět kolik lidí chodí na váš web a co tam dělají? Pak potřebujete tzv. cookies. Cílíte na návštěvníky vašeho webu reklamu pomocí...
Jak nejlépe využít média pro budování značky
Úspěšné budování značky se neobejde bez prezentace značky v médiích. Možných marketingových nástrojů a kanálů, které se při tom dají...
Jak připravit marketingový plán
Dobrý marketingový plán je jedním z klíčových předpokladů pro úspěch firmy na trhu. Díky němu budete mít pod kontrolou, co se v marketingu...
Jak úspěšně vybudovat značku – návod v pěti krocích
Představte si, že máte koupit dárek pro svého přítele milujícího pivo. Koupíte spíše Pilsner Urquell nebo levnější Staročech? Většina lidí...
SVĚŘTE SVÉ STAROSTI NAŠEMU TEAMU
Proč KEY ADVANTAGE
Jako firma KEY ADVANTAGE čerpáme z našich mnohaletých zkušeností na trhu marketingu. Zároveň přinášíme nový náboj a předkládáme jasný cíl. Především si uvědomujeme sebe sama a našich klíčových výhod.
Nechceme být jen marketingová firma, která dodává služby. Chceme být vaším plnohodnotným parťákem. Chceme být váš KEY ADVANTAGE na trhu.
Filosofie naší firmy vychází ze tří pilířů, na kterých stavíme:
Klienti
Spolupracujeme s klienty, kteří jsou jedničkou ve svém oboru a leadery v evropském měřítku. Mají vlastní klíčové výhody, které umíme rozpoznat, uchopit a dále rozvíjet.