Přeskočit na obsah

Implementační plán

Implementační plán je dokument, který obsahuje podrobně rozpracované detaily o reklamní kampani. Týká se začlenění reklamy do různých typů médií.

Implementační plán pro konkrétní médium

V případě televizní reklamy jde o seznam kanálů, vysílací čas, opakování reklamy apod. V případě tisku pro změnu obsahuje implementační plán seznam titulů, termíny vydání, umístění a podobu inzerátu, náklad atd.

Implementační plán navazuje na strategický plán, který udává celkovou strategii kampaně s ohledem na cíl a role jednotlivých médií.

banner 48 - Implementační plán

Ve společnosti Key Advantage klademe velký důraz na vytvoření precizního implementačního plánu, který slouží jako základní kámen úspěchu každé marketingové strategie. Na základě vašich cílů a potřeb sestavujeme detailní plán zahrnující jednotlivé kroky, časové harmonogramy a odpovědnosti, abychom zajistili hladký průběh realizace všech aktivit. Implementační plán zahrnuje rozdělení zdrojů, stanovení milníků a průběžné vyhodnocování výkonnosti. Díky našemu systematickému přístupu a důkladnému řízení se všechny kampaně a projekty realizují efektivně, včas a s měřitelnými výsledky. S Key Advantage získáte jistotu, že každý krok vaší strategie bude precizně naplánován a úspěšně proveden.