Pod pojmem in-store se skrývá velmi účinný a přímo mířený způsob reklamy. Jedná se o reklamu na určitý produkt přímo v místě jeho prodeje. In-store tedy cílí na skupinu lidí, která se vyskytuje v bezprostřední blízkosti zboží, na které je kampaň sestavena.
In-store v praxi
Reklamu zvanou in-store často vidíme ve velkých obchodních centrech na reklamních plochách, závěsných panelech či stojanech, na nákupních vozících, na vstupních dveřích, na podlaze, přímo na regálech.
V souvislosti s in-store reklamou jsou známé také pojmy wobbler (malé cedulky z kartonu či plastu vyčnívající přímo z regálů, nejčastěji umísťované ve výšce očí) a stoper (reklamy na úzkém pruhu papíru umístěné na regálu svisle, kolmo do uličky).
V Key Advantage se zaměřujeme na in-store komunikaci, která je efektivním nástrojem pro ovlivnění spotřebitelského chování přímo v místě prodeje. In-store reklama zahrnuje různé formáty, jako jsou polepy na regálech, reklamy na nákupních vozících, závěsné panely, wobblery nebo reklama u pokladen, které mají za cíl přitáhnout pozornost zákazníků v okamžiku, kdy dochází k jejich rozhodování o koupi. Tento typ reklamy je vysoce cílený, protože oslovuje přímo ty zákazníky, kteří jsou již v prodejnách, což z ní činí velmi účinný nástroj pro zvýšení konverzí a podporu loajality zákazníků.
V Key Advantage vytváříme in-store marketingové kampaně, které se zaměřují na zviditelnění produktů v místě prodeje a stimulaci nákupního rozhodnutí. Pomocí pokročilých nástrojů a kreativních řešení dokážeme navrhnout efektivní in-store komunikaci, která podporuje spotřebitelské chování a maximalizuje prodeje. Tato strategie je ideální pro retenční marketing, jelikož cíleně oslovuje zákazníky, kteří jsou již na místě a mají zájem o produkty, čímž zvyšuje šance na impulsní nákup a pozitivní spotřebitelský zážitek.