Budování silné značky je klíčovým aspektem pro každou firmu, která chce dosáhnout úspěchu na trhu. Aby se to podařilo, je důležité vědět,...
Online
Jak úspěšně vybudovat značku – návod v pěti krocích
Představte si, že máte koupit dárek pro svého přítele milujícího pivo. Koupíte spíše Pilsner Urquell nebo levnější Staročech? Většina lidí...
Jak nejlépe využít média pro budování značky
Úspěšné budování značky se neobejde bez prezentace značky v médiích. Možných marketingových nástrojů a kanálů, které se při tom dají...
Twitch – proč a jak udělat reklamu v této platformě
Marketéři a reklamní agentury - pokud jste to ještě nezaregistrovali tak zbystřete pozornost. Ve vašem hledáčku možností pro reklamu by...
Google Analytics 4 – nutnost i nové možnosti
V řadě firem a u spousty online marketérů ta zpráva vyvolává obavu - oblíbené Google Analytics ve své současné podobě končí již v pátek...
Co je ad serving a jak funguje?
Většina z nás se každý den připojí na internet a navštíví několik webových stránek. Pokud nepoužíváte blokovač reklam (a často, i když jej...
Kdy se vyplatí výkonová reklama a kdy podpora brandu?
Stačí vám pro váš úspěch vašeho eshopu či firmy jen výkonová reklama nebo by bylo lepší zapracovat na posílení povědomí o vaší značce? Kdy...
DV360 – nové a lepší možnosti pro vaši online kampaň
Děláte online reklamu a obvyklé nástroje už pomalu narážejí na hranici možné výkonnosti? Pak je na čase zapojit další možnosti, které...
5 +1 tipů jak se neztratit v džungli online marketingu
Do jaké reklamy mám investovat, aby to nebyla jen černá díra na peníze? To je otázka, kterou si kladou manažeři velkých firem i...
Google DV360 pro skutečně výkonné online kampaně
Chtěli byste výkonnější online kampaně? Technologie jdou stále dopředu a nabízejí stále více možností na zacílení vašich žádaných...
Jak na cookie lištu od nového roku
Chcete vědět kolik lidí chodí na váš web a co tam dělají? Pak potřebujete tzv. cookies. Cílíte na návštěvníky vašeho webu reklamu pomocí...