Meta, společnost stojící za platformami Facebook a Instagram, využívá pokročilé algoritmy a umělou inteligenci k cílení reklam, které...
Online
Soutěžíme v EFFIE 2024 s kampaní pro Ariston
Do letošního ročníku prestižní soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamu a marketingovou komunikaci jsme přihlásili naši kampaň pro...
Revoluce v TV reklamě: Jak Connected TV mění pravidla hry
V dnešní době, kdy stále více uživatelů přechází od sledování tradičního televizního vysílání k digitálnímu streamování, se objevuje nový...
Výhody Custom Bidding v Google DV360 pro vaše marketingové kampaně
V rychle se měnícím světě digitálního marketingu a programatického nákupu reklam je klíčem k úspěchu neustálé hledání nových způsobů...
Google Chrome končí s podporou cookies třetích stran. Co to znamená?
Google Chrome je nejpopulárnější webový prohlížeč na světě a chystá se na podzim 2024 provést zásadní změnu. Přestane podporovat cookies...
Postele Hästens – prémiové švédské postele
Hästens 2000T - "To nej z postelí Hästens" Postel Hästens 2000T reprezentuje tradiční, ruční výrobu legendárních švédských postelí. Každá...
Akce Climax – chytré ovládaní za 1kč!
Využijte slevovou akci Climaxu pouze do 30.4! Našemu dlouholetému zákazníkovi Climax pomáháme propagovat různé promo akce. Teď přišel...
Nový formát video reklamy od MediaClubu – B.A.R
Prima představila nový video formát, který kombinuje zásah v online prostředí s klasickou televizní kampaní. Pro koho je určen a jaké...
[Případová studie] Koloběžky Kostka – využití Google DV360 přineslo nárůst efektivity kampaní
Jak dostat více z rozpočtu na marketingové kampaně a jak měřit jejich efektivitu? To byla otázka, kterou se zabývali ve firmě Kostka...
Jak využít technologii Google DV360 pro budování brandu
Budování silné značky je klíčovým aspektem pro každou firmu, která chce dosáhnout úspěchu na trhu. Aby se to podařilo, je důležité vědět,...
Jak úspěšně vybudovat značku – návod v pěti krocích
Představte si, že máte koupit dárek pro svého přítele milujícího pivo. Koupíte spíše Pilsner Urquell nebo levnější Staročech? Většina lidí...
Jak nejlépe využít média pro budování značky
Úspěšné budování značky se neobejde bez prezentace značky v médiích. Možných marketingových nástrojů a kanálů, které se při tom dají...