Jak dostat více z rozpočtu na marketingové kampaně a jak měřit jejich efektivitu? To byla otázka, kterou se zabývali ve firmě Kostka...
Online
5 +1 tipů jak se neztratit v džungli online marketingu
Do jaké reklamy mám investovat, aby to nebyla jen černá díra na peníze? To je otázka, kterou si kladou manažeři velkých firem i...
Akce Climax – chytré ovládaní za 1kč!
Využijte slevovou akci Climaxu pouze do 30.4! Našemu dlouholetému zákazníkovi Climax pomáháme propagovat různé promo akce. Teď přišel...
Co je ad serving a jak funguje?
Většina z nás se každý den připojí na internet a navštíví několik webových stránek. Pokud nepoužíváte blokovač reklam (a často, i když jej...
DV360 – nové a lepší možnosti pro vaši online kampaň
Děláte online reklamu a obvyklé nástroje už pomalu narážejí na hranici možné výkonnosti? Pak je na čase zapojit další možnosti, které...
Google Analytics 4 – nutnost i nové možnosti
V řadě firem a u spousty online marketérů ta zpráva vyvolává obavu - oblíbené Google Analytics ve své současné podobě končí již v pátek...
Google DV360 pro skutečně výkonné online kampaně
Chtěli byste výkonnější online kampaně? Technologie jdou stále dopředu a nabízejí stále více možností na zacílení vašich žádaných...
Jak na cookie lištu od nového roku
Chcete vědět kolik lidí chodí na váš web a co tam dělají? Pak potřebujete tzv. cookies. Cílíte na návštěvníky vašeho webu reklamu pomocí...
Jak nejlépe využít média pro budování značky
Úspěšné budování značky se neobejde bez prezentace značky v médiích. Možných marketingových nástrojů a kanálů, které se při tom dají...
Jak úspěšně vybudovat značku – návod v pěti krocích
Představte si, že máte koupit dárek pro svého přítele milujícího pivo. Koupíte spíše Pilsner Urquell nebo levnější Staročech? Většina lidí...
Jak využít technologii Google DV360 pro budování brandu
Budování silné značky je klíčovým aspektem pro každou firmu, která chce dosáhnout úspěchu na trhu. Aby se to podařilo, je důležité vědět,...
Kdy se vyplatí výkonová reklama a kdy podpora brandu?
Stačí vám pro váš úspěch vašeho eshopu či firmy jen výkonová reklama nebo by bylo lepší zapracovat na posílení povědomí o vaší značce? Kdy...