MARKETINGOVÝ SLOVNÍK

PPL – Pay per Lead

Platební model PPL (Pay per Lead) se v mnoha ohledech podobá modelu PPO (Pay per Order). Model funguje na principu platby za reklamy až v případě, kdy dojde ke kompletnímu přivedení nového zákazníka prostřednictvím reklamy. Nestačí tak, aby návštěvník webů na reklamu klikl, musí dále konat – zaregistrovat se, objednat si, zaplatit apod.

PPL vs. PPO

Pay per Lead se hojně využívá v oblasti affiliate marketingu. Zatímco při PPO obvykle k vyplacení reklamy stačí objednávka či registrace, při PPL musí dojít ke skutečnému získání zákazníka. Objednávka musí být závazná, peníze zaplaceny apod. Vždy závisí na konkrétních podmínkách, které jsou mezi zadavatelem reklamy a zprostředkovatelem nastaveny.

Pokud Vás tento platební model reklamy zaujal, obraťte se na nás. Ať už jste potenciálním zadavatelem reklamy či disponujete volným reklamním prostorem, pomůžeme váš web nejlépe a nejefektivněji optimalizovat a vytvořit ideální podmínky pro využívání PPL platebního modelu. key advantage s.r.o. je tu pro vás!

Hledáte konkrétní pojem?