Přeskočit na obsah

Trendy

Facebook a AI – jak toho využít při tvorbě kampaní?

Facebook a AI – jak toho využít při tvorbě kampaní?

Meta, společnost stojící za platformami Facebook a Instagram, využívá pokročilé algoritmy a umělou inteligenci k cílení reklam, které dokážou přesně určit naše preference a chování. Ačkoliv se zdá, že tyto systémy šetří čas a zlepšují výsledky kampaní, není vše vždy tak, jak se zdá. Naše testování rozšířeného cílení ukázalo, že i přes dobré základní metriky mohou reklamy mířit na méně relevantní […]

Spotřebitelské chování v roce 2025: Jak se proměnil trh po inflaci?

Spotřebitelské chování v roce 2025: Jak se proměnil trh po inflaci?

Rok 2025 se nese ve znamení adaptace na ekonomickou realitu. Inflace, která v letech 2022 a 2023 otřásala ekonomikou, sice poklesla, ale příjmy spotřebitelů se s jejím růstem stále nevyrovnaly. Lidé proto pečlivěji zvažují, za co utratí každou korunu, a obchodníci se musejí přizpůsobit novým prioritám zákazníků. Rok 2025 je tak obdobím hledání rovnováhy mezi cenou, kvalitou a dlouhodobou hodnotou […]

Tipy jak na email marketing v roce 2025

Tipy jak na email marketing v roce 2025

E-mail marketing je stále jedním z nejefektivnějších digitálních kanálů, který firmám umožňuje budovat vztahy se zákazníky a generovat konverze. V roce 2025 však přináší nové výzvy i příležitosti – díky pokroku v umělé inteligenci, automatizaci a segmentaci se e-mailová komunikace stává ještě chytřejší a personalizovanější. Jaké trendy budou dominovat a jak je mohou firmy efektivně využít? Pojďme se podívat na klíčové inovace, které […]

Prima upravuje cílovou skupinu pro reklamu a zvyšuje ceny v roce 2024

Prima upravuje cílovou skupinu pro reklamu a zvyšuje ceny v roce 2024

Cílová skupina sledujících se mění Media Club, reklamní zastupitelství televize Prima, upravuje svou strategii a posouvá dolní hranici své základní nákupní cílové skupiny z 15 na 18 let, přičemž horní hranice zůstává na 69 letech. Tento krok reflektuje preference klientů, kteří preferují cílení na dospělé publikum s vyšší kupní silou a snaží se vyhnout právním omezením reklamy směřované na […]