MARKETINGOVÝ SLOVNÍK

Backlight

Hledáte konkrétní pojem?

[wpseo_breadcrumb]

S pojmem backlight se setkáváme v souvislosti s venkovní reklamou. Jedná se o formát venkovního nosiče, který je svými rozměry stejný jako bigboard, to znamená, že má zpravidla velikost 9,6m x 3,6m, případně 12,8m x 4,8 m. Důležitým poznávacím znamením backlightu je to, že je podsvětlený, nejedná se tedy o obyčejný billboard.

Kde backlight můžeme vidět?

Backlighty známe především z větších měst, z okolí frekventovaných cest, ze zastávek, ze stěn velikých domů a z podobných míst, kde bude reklamou zasaženo co nejvíce kolemjdoucích, popřípadě kolemjedoucích.

Dalo by se říct, že backlight je ve své podstatě bigboard, ovšem s tím rozdílem, že je zevnitř podsvětlený a zpravidla tedy i krytý sklem.