MARKETINGOVÝ SLOVNÍK

Duhová kulička

Hledáte konkrétní pojem?

[wpseo_breadcrumb]

Duhová kulička je Mezinárodní soutěž propagace filmových a audiovizuálních děl. Soutěží se o titul Nejlepší marketingová kampaň v oblasti hraného, animovaného a dokumentárního filmu. Probíhá od roku 1999.

Soutěž Duhová kulička se koná každý rok v rámci Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež ve Zlíně. Organizují ji studenti Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati pod záštitou Asociace komunikačních agentur. Soutěže se účastní přední reklamní agentury, jejichž kampaně hodnotí odborná porota.

Duhová kulička a filmový marketing

V souvislosti se soutěží Duhová kulička probíhá také otevřená konference, která je zaměřená na marketing ve filmovém průmyslu. Duhová kulička nabízí přednášky, workshopy, setkání se zajímavými osobnostmi z oboru a doprovodný program.