Přeskočit na obsah

Facebook Ads (Meta Ads)

Facebook Ads (Meta Ads)
Reklamní platforma, která umožňuje zobrazovat reklamy napříč ekosystémem Meta – tj. na Facebooku, Instagramu, v Messengeru a v Audience Network (partnerské aplikace a weby).

Možnosti cílení:

  • Demografie (věk, pohlaví, lokalita)
  • Zájmy a chování (např. milovníci zvířat, cestování)
  • Vlastní publika (remarketing)
  • Lookalike publika (podobní zákazníkům)
  • Dynamická cílení (např. podle aktivity na webu)

banner 7 1 - Facebook Ads (Meta Ads)

Formáty:

  • Obrázkové a video reklamy
  • Carousel (více produktů)
  • Kolekce a katalogy pro e-commerce
  • Stories a Reels
  • Lead Ads – sběr kontaktů přímo v aplikaci
  • Dynamic Ads – remarketing konkrétních produktů

Pro koho se hodí:

  • E-shopy a služby pro širokou veřejnost
  • Lokální podniky a provozovny
  • Mobilní aplikace a digitální produkty
  • Značky, které chtějí škálovat kampaně v ČR i globálně

Výhody:

  • Velmi široký zásah a pokročilé cílení
  • Automatizace a strojové učení (např. Advantage+ kampaně)
  • Vhodné pro celý funnel (od See po Do)

Nevýhody:

  • Vysoká konkurence a kolísání výkonu
  • Omezená organická viditelnost bez rozpočtu
  • Složitější nastavení měření (zejména po iOS změnách)

Příklad:

Online kurz jógy propaguje přes video v Instagram Stories, sbírá zájemce přes Lead Ads a následně remarketuje pomocí Carouselu s nabídkou kurzu.

banner 8 1 - Facebook Ads (Meta Ads)

V Key Advantage stavíme Meta Ads kampaně vždy s důrazem na celý marketingový funnel – od budování povědomí až po konverze. Neomezujeme se jen na základní cílení podle demografie, ale kombinujeme custom publika, remarketing i lookalike segmenty, abychom oslovili nejen ty, kteří už značku znají, ale i nové potenciální zákazníky. Každou kampaň testujeme v několika variantách – různá sdělení, kreativy a formáty – a necháváme data ukázat, co funguje nejlépe.

Díky dlouhodobé praxi víme, že Meta Ads nejsou jen o širokém zásahu, ale hlavně o chytře nastavené optimalizaci. Proto pravidelně pracujeme s automatizovanými nástroji, jako je Advantage+ Shopping, a zároveň si hlídáme granularitu kampaní pro co nejefektivnější vyhodnocení. Klientům doručujeme nejen vysoké počty zobrazení a kliků, ale hlavně měřitelné výsledky v podobě objednávek, leadů nebo návštěv provozoven. Naše kampaně jsou vždy postavené na tvrdých datech a jasné strategii – ne na pocitech.