Hrajeme o vítězství v soutěži ADC Czech Creative Awards

ADC Czech Creative Awards jsou prestižní ocenění v oblasti kreativity a reklamy v České republice. Tyto ceny se udělují každoročně a jsou spojeny s oslavou nejlepších a nejoriginálnějších projektů, které vznikly v oblasti reklamy, designu, digitálních médií a dalších kreativních oblastech. Soutěž se skládá z několika kategorií, které zahrnují reklamní kampaně, tištěnou reklamu, televizní reklamu, digitální reklamu, kreativu a další oblasti. Každá kategorie má své vlastní vítěze, kteří jsou vybrání na základě kritérií jako originalita, inovativnost, kvalita a efektivita.

Do letošního jubilejního 30. ročníku jsme se přihlásili i my s projektem Nintendo napříč Evropou. Pro klienta ConQuest Entertainment jsme realizovali mezinárodní kampaň, jejímž cílem bylo uvést na trh ve čtyřech zemích nové herní tituly a seznámit s nimi co největší počet hráčů. K tomu jsme využili populární sociální sítě Facebook, Instagram, Tik Tok, Youtube a přidali také zatím méně známou platformu Twitch.

Většinu jednotlivých kampaní jsme řídili přes systém DV360, díky němuž jsme dosáhli efektivního cílení a frekvenci zásahu. Celkem jsme zpropagovali 15 her o šedesáti kreativách a oslovili více než 20 milionů hráčů na území ČR, SK, Polska a Maďarska.
Držte nám palce!