MARKETINGOVÝ SLOVNÍK

PPO – Pay per Order

PPO (Pay per Order) označuje jeden z mnoha platebních modelů v oblasti online marketingu. Zadavatel reklamy zaplatí zprostředkovateli až v případě, stane-li se návštěvník webu díky zveřejněné reklamě novým zákazníkem zadavatele. V praxi to znamená, že musí vyplnit objednávkový formulář nebo se registrovat do systému.

Pay per Order a cena kampaně

Nejčastěji se s metodou PPO můžeme setkat v oblasti affiliate marketingu. Zde bývá výše odměny stanovena procentuálně z uskutečněných objednávek. Časté jsou také jednorázové pevně stanovené finanční odměny za nově přivedeného uživatele, se kterými se můžeme setkat u mnohých sázkových kanceláří a dalších online projektů. Dobře nastavená metoda PPO je výhodná jak pro zadavatele, tak zprostředkovatele reklamy.

S PPO neboli platebním modelem Pay per Order vám v naší společnosti key advantage s.r.o. rádi poradíme, neváhejte se tedy na nás obrátit.

Mezi další způsoby placení za reklamu patří například Pay per Click (PPC) nebo Pay per Lead (PPL).

Hledáte konkrétní pojem?