MARKETINGOVÝ SLOVNÍK

PPO – Pay per Order

Hledáte konkrétní pojem?

PPO (Pay per Order) označuje jeden z mnoha platebních modelů v oblasti online marketingu. Zadavatel reklamy zaplatí zprostředkovateli až v případě, stane-li se návštěvník webu díky zveřejněné reklamě novým zákazníkem zadavatele. V praxi to znamená, že musí vyplnit objednávkový formulář nebo se registrovat do systému.

Pay per Order a cena kampaně

Nejčastěji se s metodou PPO můžeme setkat v oblasti affiliate marketingu. Zde bývá výše odměny stanovena procentuálně z uskutečněných objednávek. Časté jsou také jednorázové pevně stanovené finanční odměny za nově přivedeného uživatele, se kterými se můžeme setkat u mnohých sázkových kanceláří a dalších online projektů. Dobře nastavená metoda PPO je výhodná jak pro zadavatele, tak zprostředkovatele reklamy.

S PPO neboli platebním modelem Pay per Order vám v naší společnosti key advantage s.r.o. rádi poradíme, neváhejte se tedy na nás obrátit.

Mezi další způsoby placení za reklamu patří například Pay per Click (PPC) nebo Pay per Lead (PPL).