MARKETINGOVÝ SLOVNÍK

Reklamní agentura

Reklamní agentura

Reklamní agentura označuje specializovanou organizaci, která poskytuje širokou škálu služeb spojených s tvorbou, plánováním či realizací reklamních kampaní pro klienty. Typické služby zahrnují například plánovaní, správu a analýzu reklamních kampaní, výzkumy trhu či tvorbu samotného kreativního obsahu – televizních či rozhlasových spotů, propagačních grafik, videí nebo fotografií, tiskových inzerátů a reklamních textů, billboardů nebo internetových bannerů.

Reklamní agentura má za cíl pomáhat svým klientům s jejich komerční komunikací, zviditelnit klienta, podpořit růst značky či nákup určitého produktu nebo služby. První reklamní agentura na světě byla založena v roce 1850 v americké Philadelphii.

To vše umíme i my v reklamní agentuře key advantage s.r.o.! Kontaktujte nás a my se postaráme, aby vaše firma byla opravdu vidět!

V současnosti existují jak full-service agentury, které svým klientům zajišťují všechny aktivity spojené s reklamou, tak i specializované agentury zaměřené na určitou část reklamy a marketingu, například na online reklamu či PR. Historicky starší pojem reklamní agentura bývá v současné době nahrazován termínem komunikační agentura.

Hledáte konkrétní pojem?