MARKETINGOVÝ SLOVNÍK

Reklamní agentura

Hledáte konkrétní pojem?

[wpseo_breadcrumb]

Reklamní agentura označuje organizaci, která se zabývá tvorbou kreativních konceptů a materiálů, a to na základě zadání klienta. Reklamní agentura má za cíl pomáhat svým klientům s jejich komerční komunikací, zviditelnit klienta, podpořit růst značky či nákup určitého produktu nebo služby. První reklamní agentura na světě byla založena v roce 1850 v americké Philadelphii.

Reklamní agentura zahrnuje rozličné kreativní činnosti na poli reklamy a propagace. Patří sem například tvorba televizních či rozhlasových spotů, tiskových inzerátů a reklamních textů, billboardů, internetových bannerů či rozsáhlé reklamní kampaně.

To vše umíme i my v reklamní agentuře key advantage s.r.o.! Kontaktujte nás a my se postaráme, aby vaše firma byla opravdu vidět!

V současnosti existují jak full-service agentury, které svým klientům zajišťují všechny aktivity spojené s reklamou, tak i specializované PR agentury či mediální agentury. Historicky starší pojem reklamní agentura bývá v současné době nahrazován termínem komunikační agentura.