Zadavatel reklamy (angl. advertiser) je fyzická či právnická osoba, která má zájem o propagaci své značky a která si u jiné fyzické či právnické osoby objedná reklamu. Zadavatelem je subjekt, který za reklamu ve finále zaplatí.
Zadavatel reklamy a reklamní agentura
Ten, kdo zadává reklamu, obvykle úzce spolupracuje s reklamními agenturami. Ty pracují jako zpracovatelé reklamy, vytváří konkrétní formy propagace a současně hledají prostor pro její umístění. Fyzická či právnická osoba, která na své ploše reklamu umístí, se označuje jako šiřitel reklamy. Zadavatel reklamy tedy předává reklamní agentuře podklady k vypracování, o zbytek se postará agentura.
Máte-li zájem o zviditelnění své značky či produktu a využití profesionálních služeb reklamní agentury, obraťte se jako zadavatel reklamy na naši společnost key advantage s.r.o. a my za vás zařídíme vše důležité.
V Key Advantage chápeme význam efektivní komunikace mezi zadavatelem reklamy a cílovou skupinou. Zadavatel reklamy je klíčovým partnerem v celém procesu marketingových kampaní. U nás se zaměřujeme na hlubokou analýzu potřeb a cílů každého zadavatele, čímž zajistíme, že jejich reklama dosáhne správného publika a přinese maximální výsledky. Na základě detailního porozumění trhu a našich pokročilých SEO technik vytváříme kampaně, které jsou nejen viditelné, ale také přitažlivé a efektivní. Spoluprací se zadavateli reklamy v Key Advantage dosahujeme vynikajících výsledků, které se odrážejí v růstu jejich značky a rozšíření zákaznické základny.