Přeskočit na obsah

Client Service

Pojem Client Service neboli „péče o zákazníky“ označuje oddělení ve firmě či společnosti, které má na starosti komunikaci s klienty. Člověk pracující v Client Service musí mít výborné komunikační i organizační schopnosti, všeobecné znalosti, pozitivní přístup, empatii a schopnost vcítit se do každého zákazníka.

Client Service zajišťuje komunikaci se zákazníky

V oblasti marketingu se pojem Client Service užívá pro označení oddělení v mediální, reklamní, komunikační či PR agentuře, které se stará o komunikaci s jedním nebo více zadavateli reklamy. Client Service nemá na starost kreativní činnost a obsah kampaně, pouze komunikuje se zákazníky a jejich podněty či názory předává kreativním oddělením.

S pojmem Client Service se úzce pojí termíny briefing a brief, které popisují setkání zadavatele reklamy s agenturou, respektive dokument s komplexními informacemi ohledně připravované kampaně.

chatgpt image 26. 8. 2025 15 02 25 - Client Service

V Key Advantage vnímáme Client Service jako jedno z nejdůležitějších oddělení, protože představuje most mezi klientem a naším interním týmem. Naši account manageři se nesoustředí jen na základní komunikaci, ale fungují jako partneři klientů – znají jejich produkty, trh i cíle tak dobře, že dokážou rychle reagovat a přicházet s návrhy ještě dříve, než je klient sám vysloví. Důležitou součástí je i schopnost správně připravit briefing, díky kterému má kreativní i mediální tým jasné podklady pro tvorbu kampaní.

Současně v KA dbáme na to, aby Client Service nebyla jen „předávačem informací“, ale aby se aktivně podílela na optimalizaci procesů, hlídání budgetů i reportingových výstupů. Klient tak získává nejen přehled, ale i jistotu, že jeho kampaně běží efektivně a podle plánu. Díky úzké spolupráci s našimi specialisty na média, kreativou a data dokážeme zajistit, že komunikace je konzistentní, rychlá a vždy orientovaná na výsledky. Client Service u nás není formální oddělení, ale strategický partner, který pomáhá klientovi růst.