MARKETINGOVÝ SLOVNÍK

CLV – CityLight Vitrine

Hledáte konkrétní pojem?

Domů > Slovník > Marketingové pojmy na písmeno C > CLV – CityLight Vitrine

CLV – CityLight Vitrine je druh nosiče venkovní i vnitřní reklamy o rozměrech 118,5 x 185 cm.

Jde o vitríny instalované na různých místech, které obsahují reklamní sdělení. Obvykle bývají prosvětlené, avšak nemusí být. CLV v dnešní době využívají také multimediální prvky.

CityLight Vitrine je všude kolem nás

Tento typ reklamy můžeme nalézt na zastávkách městské hromadné dopravy, na ulici, v kině a podobně. Jednoduše nachází se všude kolem nás, propagovaný produkt je na nich nepřehlédnutelný díky osvětlení i grafickému provedení, reklama navíc působí neustále v místech, kde se nachází. To všechno dělá z CLV velmi efektivní nosič reklamy.