Přeskočit na obsah

Retail

Pokud jste se již někdy setkali s anglickým výrazem retail, pak vězte, že označuje to jisté, co český ekvivalent maloobchod. Retail je takový druh obchodu, který předpokládá prodej menšího množství zboží libovolného typu. Maloobchod může poskytovat smíšený i druhový prodej.

Retail = maloobchod

Kromě prodeje zboží v malém množství je důležitým znakem retailu především prodej koncovým zákazníkům. Pokud prodejce poskytuje zboží osobám, které je dále používají pro vlastní či firemní účely, nazývá se retailerem (maloobchodníkem).

Opakem retailu je velkoobchod, u kterého dochází k prodeji velkého množství zboží. To bývá zpravidla poskytováno i obchodníkům, kteří jej následně prodávají ve vlastních obchodech či zákaznických sítích, tedy retailerům. Retail se tak bez velkoobchodu zpravidla neobejde. Díky nákupu ve větším kusovém množství může retailer nakoupit zboží z velkoobchodu za nižší cenu a produkty pak ve svém maloobchodu prodávat s přirážkou.

banner 80 - Retail

V Key Advantage se zaměřujeme na pomoc klientům v oblasti retail marketingu, i když se na tuto oblast neorientujeme primárně. Naším cílem je vyjít vstříc potřebám našich klientů, kteří působí v maloobchodním prodeji, a to jak v kamenných obchodech, tak i online. I když nejsme specialisté na retail, jsme schopni nabídnout strategie a nástroje, které pomohou našim klientům efektivně oslovit koncové zákazníky a zlepšit jejich prodeje. Ať už jde o marketing pro butiky, kosmetiku, drogerie nebo jiné oblasti maloobchodu, snažíme se vždy přizpůsobit řešení konkrétním požadavkům a trhu.

Důležitým aspektem retail marketingu je in-store komunikace, která hraje klíčovou roli při rozhodování zákazníků v místě prodeje. V Key Advantage se zaměřujeme na zajištění efektivní komunikace v místě prodeje, která ovlivní spotřebitelské chování a pomůže přitáhnout pozornost zákazníků v okamžiku, kdy dochází k finálnímu rozhodnutí o koupi. Pomocí strategického umístění reklamy, vizuálních materiálů a dalších nástrojů dokážeme podpořit prodeje a pozitivně ovlivnit zákaznický zážitek přímo v prodejním prostoru, což vede k vyšším konverzím a lepší zákaznické spokojenosti.