Přeskočit na obsah

Watermark

Watermark neboli vodoznak je známý především u bankovek, poštovních známek či fotografií, jehož pomocí si chtějí autoři chránit svá díla. Pojem watermark se však používá i v oblasti marketingu a označuje se jím druh internetové reklamy.

Watermark v marketingové praxi

Pokud chce firma zvýšit povědomí o značce a plánuje image kampaň, tak jednou z možností je právě využití vodoznaku. Jako watermark se označuje podkreslení webové stránky logem klienta, které je vyvedeno bledých, na druhou stranu ale dostatečně viditelných barvách. Watermark na rozdíl například od banneru není proklikávací formou reklamy, pouze má za úkol zvyšovat povědomí o značce.

banner 70 - Watermark

V Key Advantage klademe velký důraz na etické zásady při práci s materiály a zajištění jejich ochrany. Vždy pracujeme pouze s legálně zakoupenými a 100 % originálními materiály, nikdy nevyužíváme nezákonné zdroje. Pro ochranu našich klientů a pro zajištění, že s našimi materiály nebude moci nikdo neoprávněně manipulovat, na všechny použité materiály přidáváme vlastní watermark v podobě našeho loga. Tímto způsobem chráníme nejen autorská práva, ale i kvalitu a integritu každého projektu, na kterém pracujeme.