MARKETINGOVÝ SLOVNÍK

Mobilní marketing

Mobilní marketing je druh marketingové komunikace či reklamy, která se pojí s mobilními technologiemi – chytrými telefony či tablety. Jedná se o dynamicky se rozvíjející oblast marketingu, která stále ještě není plně využívána. Mobilní marketing zahrnuje reklamy zobrazující se na mobilu (na internetových stránkách nebo v mobilních aplikacích), SMS reklamy, QR kódy či samotnou optimalizaci webových stránek pro mobilní zařízení.

Mobilní marketing dříve

Pojem mobilní marketing v začátcích mobilních technologií byl součástí direct marketingu. Mobilní marketing se totiž dříve omezoval pouze na zasílání reklamních SMS zpráv. Jedná se například o reklamu: „Vážený zákazníku, nabízíme vám 20% slevu na naše produkty při nákupu na e-shopu. Akce platí do 30. 6.“

Mobilní marketing dnes

V současnosti se mobilní marketing neustále vyvíjí, a to díky stále většímu používání chytrých telefonů a tabletů. Firmy tvoří své weby s ohledem na mobilní technologie a mobilní reklama prostřednictvím bannerů či videí se v internetových prohlížečích či mobilních aplikacích zobrazuje stále víc. Do mobilního marketingu se také zahrnuje používání QR kódů, které se nachází v tištěných médiích, dají se naskenovat prostřednictvím mobilních telefonů, díky čemuž zákazník získá další detailní informace..

Ten, kdo se chce zaměřovat na cílovou skupinu 12-25 by rozhodně mobilní marketing opomíjet neměl. Pokud potřebujete vymyslet kvalitní mobilní marketing, obraťte se na naši společnosti key advantage s.r.o.!

Hledáte konkrétní pojem?