MARKETINGOVÝ SLOVNÍK

Reklama na internetu

Reklama na internetu

Reklama na internetu, nebo i online reklama, zahrnuje všechny typy reklam, na které může uživatel narazit při využívaní internetu. Cílem internetové reklamy je informovat zákazníka o poskytovaných službách, produktech nebo značce a pobídnout ho k vykonání požadované akce (proklik na stránky inzerenta, vyplnění mailu, odeslání poptávky a jiné).

Výhodami internetové reklamy jsou:

  • Vysoký zásah a přesné cílení – uživatelů internetu je v dnešní době celosvětove přes 5 miliard, co se spojením přesných dat od Googlu umožňuje zacílení reklamy na přesně ty požadované a relevantní zákazníky.
  • Přesná analýza – právě kvůli datům z Googlu (ale i dalších společností jako je Seznam) můžete analyzovat téměř cokoliv – chování zákazníků, demografie zákazníků, jejich interakci s vašimi reklamami, efektivitu reklam, nejčastěji hledané fráze a mnohé další.
  • Relatívne nízké náklady – v porovnání s klasickými offline médii (magazíny, billboardy) umí být reklama na internetu mnohonásobně levnejší a efektivnejší. Právě s používáním přesných dat můžete náklady velmi efektivně optimalizovat.
  • Flexibilita – internetová reklama je zároveň velice flexibilní a v průběhu pár hodin až dní jste schopni změnit cokoliv na reklamě.

Hledáte konkrétní pojem?