Výkonnostní marketing je druh marketingu, který klade důraz na měřitelné výsledky a efektivitu investic do reklamy a propagačních aktivit. Tento druh marketingu se zaměřuje na dosahování konkrétních cílů a měření návratnosti investic (ROI – return on investment) na základě stanovených klíčových výkonnostních indikátorů (KPI – Key Performance Indicator). Pro výkonnostní marketing jsou typické jeho měritelnost, efektivita a flexibilita. Třeba brát ale v potaz i to, že je hodně závisí na kvalitě dat, které firma má k dispozici a na množství nákladů které je firma schopna investovat.
Výkonnostní marketing a konverze
Nejde však o výkon primární, tedy například počet zobrazení reklamy nebo počet prokliků od uživatele, ale o výkon sekundární, což je měřitelná akce na webu zadavatele reklamy, která byla stanovena jako cíl kampaně. Touto měřitelnou akcí, jinak konverzí, rozumíme například objednání, registraci do klubu, přihlášení k odběru informací a podobně.
Výkonnostní marketing pak spočívá ve stanovení měřitelného cíle a v dlouhodobé optimalizaci internetových aktivit, které povedou k naplnění stanoveného cíle.
key advantage s.r.o. se specializuje na výkonnostní marketing, přesvědčte se o tom i vy!
V Key Advantage se výkonnostní marketing stává klíčovým nástrojem pro dosažení konkrétních a měřitelných výsledků. Zaměřujeme se na kampaně, které přinášejí přímý návrat na investice (ROI), a to prostřednictvím pečlivě nastavených a optimalizovaných marketingových kanálů. Naší prioritou je nejen zvýšit návštěvnost webu, ale také konverze a prodeje. Využíváme pokročilé analytické nástroje a optimalizační techniky, které nám umožňují kontinuálně vyhodnocovat a upravovat kampaně v reálném čase, což zajišťuje, že marketingové aktivity jsou vždy efektivní a zaměřeny na dosažení konkrétních obchodních cílů.
Díky naší odbornosti v oblasti SEO, PPC kampaní a datové analytiky jsme schopni vytvořit personalizované výkonnostní marketingové strategie, které odpovídají specifickým potřebám našich klientů. Na základě hluboké analýzy trhu a chování uživatelů dokážeme efektivně směrovat investice do těch nejvýkonnějších kanálů a maximalizovat tak dosah a zisky. V Key Advantage věříme, že výkonnostní marketing je o neustálém zlepšování, což je důvod, proč neustále testujeme nové přístupy a metody, abychom dosahovali co nejlepších výsledků pro naše klienty.