Přeskočit na obsah

ABC ČR

ABC ČR je označení pro Kancelář ověřování nákladu tisku (zkratka vychází z anglického názvu Audit Bureau of Circulations), která v České republice zajišťuje ověřování nákladu tisku. Tuto službu zajišťuje ABC ČR od roku 1997 po Unii vydavatelů, která se specializovala na ověřování nákladu tisku od března 1993.

ABC ČR je neziskovou organizací s tripartitním zastoupením vydavatelů, mediálních agentur a inzerentů. Je také členem IF ABC, což je Mezinárodní federace kanceláří ověřování nákladu tisku. Členství v této organizaci zavazuje ABC ČR k dodržování mezinárodních standardů při publikování ověřených údajů.

Ověřený náklad tisku lze najít na oficiálním webu organizace abccr.cz. Zde lze nalézt například tištěný náklad či prodaný náklad tiskových titulů, tištěné náklady inzertních a účelových publikací nebo informace o ověřování distribučních míst.

chatgpt image 25. 9. 2025 13 50 03 - ABC ČR

ABC ČR je nezisková organizace, která od roku 1997 zajišťuje nezávislé ověřování nákladu tisku v České republice. Díky členství v mezinárodní federaci IF ABC se řídí přísnými standardy a poskytuje důvěryhodná data o tištěném i prodaném nákladu novin, časopisů a dalších publikací. Ověřené údaje jsou veřejně dostupné na webu abccr.cz a představují klíčový nástroj pro vydavatele, inzerenty i mediální agentury při plánování a vyhodnocování tiskové inzerce.

Jak to děláme v Key Advantage:
V KA pracujeme s daty od ABC ČR jako s ověřeným zdrojem pro tvorbu mediálních strategií. Díky těmto informacím dokážeme přesně vyhodnotit potenciál jednotlivých titulů a doporučit klientům ty, které jim přinesou největší zásah u cílové skupiny. Tisk pro nás není jen tradiční médium, ale stále silný kanál, kde hraje transparentnost a důvěryhodnost dat zásadní roli.

Kombinujeme ověřené náklady od ABC ČR s dalšími zdroji – online měření, vlastními analýzami i zkušenostmi z praxe. Díky tomu stavíme kampaně, které mají reálný dopad a maximalizují efektivitu investic. Klienti od nás dostávají nejen čísla, ale i jasný kontext, jak data využít k dosažení obchodních cílů.