Kampaně pro naše klienty tvoříme s nesmírnou radostí a maximálním nasazením. O to více nás těší, když je tato vášeň pozitivně ohodnocena. S naším televizním spotem pro Oxford Notebooks se nám za měsíc srpen podařilo vyhrát 2. místo v MAM Souboj spotů. O 1. místo nás připravil jen Budějovický Budvar.
Spot pro značku sešitů a zápisníků Oxford Notebooks vznikal s cílem jasně a poutavě komunikovat, že každá myšlenka stojí za zapsání, což se nám podle výsledků testování agenturou Behavio podařilo. Značku si podle výzkumu zapamatovalo 74 % diváků, což je výrazně nad průměrem. To potvrzuje, že jsme dokázali udržet silný branding po celou dobu spotu; a diváci neměli pochyb, o jaký produkt jde.
Podle komentáře Tomáše Prokeše z Behavia spot „skvěle předává brand a lidé nepochybují, že se jedná o reklamu na sešity a zápisníky“. Přestože u části diváků reklama nevyvolala výraznou emoci (pozitivní reakci uvedlo 46 %, což je lehce pod průměrem), mezi relevantní cílovou skupinou, tedy těmi, kdo si v posledním půlroce koupili sešit nebo zápisník, byl výsledek výrazně lepší. V této skupině reklama vyvolala pozitivní emoci u 61 % respondentů, což už je nadprůměr.

Další zajímavý výsledek? 47 % lidí považuje spot za originální, což opět převyšuje průměr. Naše snaha o jednoduché, ale promyšlené zpracování se tudíž vyplatila.
Děkujeme všem, kdo se na kampani podíleli, od kreativního konceptu přes produkci až po klientský servis. Tohle stříbro nás těší a zároveň motivuje do dalších projektů. Každá myšlenka stojí za zapsání. A každý dobrý nápad za pořádnou realizaci.