Vyberte si jen ty, kteří si zaslouží vidět váš banner nebo video

Neoslovujte už dále nerelevantní lidi. Real-time bidding (RTB) kampaň řízená pomocí DV360 nabízí nejlepší možnosti pro přesné zacílení vašich zákazníků napříč všemi webovými stránkami na internetu. Jedná se o programatický nákup médií formou aukce.

Víte, jaký je rozdíl mezi programatickým a přímým nákupem online médií? To ani vědět nemusíte. Obojí má svoje pro a proti. Od toho jsme tu my, abychom vám navrhli optimální skladbu kampaně na míru vašim potřebám. Vyjednáme vám v médiích private deals a propojíme tak výhody přímého i programatického nákupu do komplexní kampaně řízené z jednoho místa – pomocí spojení Google DV360 a Campaign manageru.

Díky velmi přesnému zacílení publik na základě dat přímo od Googlu můžete šetřit zobrazení bannerové reklamy či videa jen pro ty, kteří jsou pro vás opravdu zajímaví. 

Pomohu vám vybrat to nejlepší řešení pro vaši mediální kampaň

Vladimír
Account manager

PRECIZNÍ TARGETING

Nestřílejte naslepo. Aby byla kampaň úspěšná, je nejprve potřeba zjistit co nejvíce informací o vašich nynějších, ale i budoucích zákaznících. Co je motivuje k nákupu vašich produktů či služeb? Zjistíme, na co jsou citliví, co chtějí slyšet a na jaké podněty reagují. Přesná definice cílové skupiny je základem pro využití všech možností, které aukční systémy pro programatický nákup médií nabízejí.

JAK FUNGUJE PROGRAMATICKÝ NÁKUP MÉDIÍ FORMOU AKCE?

Real-time bidding (RTB) je aukční model nákupu a prodeje bannerové reklamy a videa. Na jedné straně nabízejí poskytovatelé (publisheři) svůj volný reklamní prostor a na druhé straně figurují inzerenti, kteří chtějí tento prostor využít pro svoji reklamu. Při načtení stránky s volným inzerentním prostorem probíhá vyhodnocení, jakému uživateli se tato plocha zobrazuje. Pokud uživatel spadá do cílení několika inzerentů, probíhá mezi těmito inzerenty aukce. Kdo nabídne vyšší cenu za zobrazení, ten vyhraje a jeho sdělení se uživateli ukáže. To vše probíhá v rámci sekundy.

NASTAVENÍ RTB KAMPANĚ V DV360

Proč Google DV360? Nástrojů pro programatický nákup médií a řízení RTB kampaně je na trhu nespočet. Díky našim zkušenostem však už nemusíte pátrat. Máme za sebou stovky kampaní a víme, po čem sáhnout. Google má nejlepší možné informace o chování uživatelů na celém internetu. Co hledají, jaké stránky navštěvují, o čem si čtou, co, kde a kdy nakupují. To vše můžeme zdarma využít ve váš prospěch, díky využití platformy přímo od Googlu. Oproti PPC systémům však umožňuje DV360 mnohem sofistikovanější možnosti pro nákup bannerových ploch, řízení vizibility i frekvence zásahu. Poskytuje přehledné informace o výkonu jednotlivých domén, na kterých kampaň běží.

DYNAMICKÉ KREATIVY A RICH FORMÁTY

Nástroje pro RTB kampaně otvírají také možnosti pro kreativní zpracování vašeho sdělení. Od pohyblivých bannerů, přes 3D bannery až po rich formáty, se kterými mohou uživatelé různě interagovat. Tyto interakce si v systému umíme i vyhodnotit. Každý nástroj má své technické specifikace pro dynamické a interaktivní bannery, nejsou univerzálně použitelné na internetu. Příprava HTML a rich formátů proto není jednoduchá a kromě návrhu kreativního sdělení zahrnuje i kódování. My však máme již bohaté zkušenosti a připravíme vám jakoukoliv plně funkční dynamickou kreativu pro kterýkoliv RTB nástroj.

PRIVATE DEALS

Pokud nechcete přijít o výhody a garance přímého nákupu videa či bannerů, zajistíme pro vás v médiích private deals. Ty fungují tak, že se předem s vybraným médiem dohodneme na formátu, ceně i garanci zobrazení. Nasazení kampaně však již zajistíme sami pomocí Campaing manageru. Tím zajistíme, že vaše reklama se zobrazí primárně před aukcí, zároveň však máme vlastní data, měříme zobrazení i interakce a nejsme závislí na statistikách z médií. Můžeme navíc jednotně řídit frekvenci zásahu uživatelů i napříč ostatními kampaněmi, které vám zrovna běží u jiných publisherů nebo v rámci RTB aukce.

REPORTING  A OPTIMALIZACE RTB KAMPANĚ

Vaši kampaň pro vás neustále sledujeme týden po týdnu. Klientům posíláme přehledné statistiky, které zachycují aktuální stav kampaně. Můžeme tak každou kampaň v průběhu optimalizovat. Pokud zjistíme, že je nastavení aukce nevyhovující, některá publika nedosahují předpokládaných KPI nebo některá ze strategií přináší menší výkon, okamžitě vám navrhneme kroky na zlepšení. Nestane se tak, že kampaň běží až do konce a nesplní vaše očekávání. Přehledný report vám dodáme formou prezentace nebo v Google looker studiu.