TONDACH – mediální kampaň napříč všemi kanály

 

O klientovi:

Tondach je přední výrobce střešní krytiny. Konkrétně se jedná o pravé pálené tašky Tondach. Tyto střešní tašky disponují mimořádnou kvalitou, trvanlivostí a kombinací tvarů a barev, ze kterých si vybere každý. Od roku 2016 je součástí nadnárodního koncernu Wienerberger AG.

Zadání kampaně:

Podpořit prodej střešních tašek Tondach, upozornit na cenové zvýhodnění

Termín kampaně: 

duben – květen 2016 

Strategie kampaně:

kampaň měla část výkonnovou, akční a brandovou

Realizace kampaně/práce pro klienta

TV kampaň

Internet

PR články

Radio spoty na rádiích

PPC kampaně: Sklik Adwords

Ukázka sdělení

Hodnocení kampaně

Ukázka plnění

TV kampaň

TV Prima, TV Nova, ČT 10s spoty vždy v Prime time

Internet:

aktivační bannerová kampaň napříč celým internetem  

PR články:

na vytipovaných serverech

Radio spoty na rádiích:

Frekvence 1, Evropa 2, Blaník, Hit rádio, Fajn rádio a desítky dalších

PPC kampaně: Sklik Adwords

Ukázka komunikovaného sdělení:

Hodnocení kampaně:

Mediální část kampaně splnila všechny poskytnuté garance a řadu z nich dokonce nad očekávání klienta. 

Ukázka plnění:

Imprese +20%

počet přístupů na web +50%

průměr strávený uživatelem na webu +50%