TONDACH – mediální kampaň napříč všemi kanály
O klientovi:
Tondach je přední výrobce střešní krytiny. Konkrétně se jedná o pravé pálené tašky Tondach. Tyto střešní tašky disponují mimořádnou kvalitou, trvanlivostí a kombinací tvarů a barev, ze kterých si vybere každý. Od roku 2016 je součástí nadnárodního koncernu Wienerberger AG.
Zadání kampaně:
Podpořit prodej střešních tašek Tondach, upozornit na cenové zvýhodnění
Termín kampaně:
duben – květen 2016
Strategie kampaně:
kampaň měla část výkonnovou, akční a brandovou
Realizace kampaně/práce pro klienta
TV kampaň
Internet
PR články
Radio spoty na rádiích
PPC kampaně: Sklik Adwords
Ukázka sdělení
Hodnocení kampaně
Ukázka plnění
TV kampaň
TV Prima, TV Nova, ČT 10s spoty vždy v Prime time
Internet:
aktivační bannerová kampaň napříč celým internetem
PR články:
na vytipovaných serverech
Radio spoty na rádiích:
Frekvence 1, Evropa 2, Blaník, Hit rádio, Fajn rádio a desítky dalších
PPC kampaně: Sklik Adwords
Ukázka komunikovaného sdělení:
Hodnocení kampaně:
Mediální část kampaně splnila všechny poskytnuté garance a řadu z nich dokonce nad očekávání klienta.
Ukázka plnění:
Imprese +20%
počet přístupů na web +50%
průměr strávený uživatelem na webu +50%