Webové prezentace

Webová prezentace je digitální výkladní skříň. V určitých segmentech se až 89% zákazníků před nákupem dá ovlivnit firemními webovými stránkami. Aktuálně okolo 40% uživatelů si vás může prohlížet na mobilních zařízeních. Google upřednostňuje responzivní weby ve výsledcích vyhledávání. Trendy se mění. Svět kolem nás je čím dál složitější…weby musí být jednodušší, jinak nebudou atraktivní. IN je jednoduchost, čistota případně originální video…

Takže chcete “webovat” nebo úspěšně prodávat?

Postup realizace webové prezentace

Analytika GA

Analytika hledanosti KW

User Experience

Drátěný model

A/B testování

Umíme interpretovat Google Analytics

“To nejcennější máte zadarmo” – něco na tom bude… Všichni disponujeme ohromným množstvím dat. Data jsou důležitá, klíčová je však jejich správná interpretace.

Zajistíme vám návštěvnost z vyhledávačů

Známe mentální modely lidí a jejich způsoby vyhledávání. K tomuto patří i jejich volba KW (KeyWords neboli klíčových slov). Možná se budete divit, ale vaši firmu lidé hledají pomocí více než stovky klíčových slov. My je přivedeme k vám.

Známe trendy v user experience

Web musí návštěvníka zaujmout nejen obsahem, ale i formou. Uživatel se v něm musí umět pohybovat s lehkostí a najít vše tam, kde to očekává.

Váš web bude moderní a přesvědčivý

Ideály krásy se v čase mění. U webů je tento cyklus kratší, než kdekoliv jinde. S našimi weby či aplikacemi budete IN – což znamená, že budete pro vaše budoucí zákazníky srozumitelní a atraktivní.

Vyniknete před konkurencí

Nedostatky ve vaší prezentaci jsou příležitostí pro vaši konkurenci. Platí to však i naopak. Využijeme nedostatků vaší konkurence ve váš prospěch. Pomůžeme vám skutečně vyniknout.

ÚSPĚŠNÝ WEB NEJEN PREZENTUJE, ALE ZÁROVEŇ PRODÁVÁ.