Přeskočit na obsah

Positioning

Klíčovým prvkem reklamní strategie a komunikace je positioning, jehož cílem je zaujmout určité postavení na trhu s ohledem na podvědomí zákazníka. Positioning (postavení na trhu) úzce souvisí s odlišením se od konkurence a vytvořením specifické image.

Positioning a jeho dělení

Positioning můžeme rozdělit na brand positioning, zabývající se stanovením pozice značky, a product positioning, jehož cílem je proniknutí do podvědomí zákazníků.

V rámci positioningu je třeba definovat cílovou skupinu značky nebo produktu (Target Audience), dále oblast pohybu značky (Playfield), odlišnost od ostatních (Point of Difference) i důvody k využití služeb či nákupu (Reasons to Buy).

Positioning využívá při plánování marketingové strategie a komunikace také společnost KEY ADVANTAGE. S naší pomocí získá vaše značka či produkt své pevné místo na trhu.banner 25 - Positioning

Ve společnosti Key Advantage klademe velký důraz na strategický positioning, který pomáhá našim klientům zaujmout jedinečné a jasně definované postavení na trhu. Pomocí důkladné analýzy trhu a konkurence identifikujeme klíčové odlišnosti, které umožňují vaší značce nebo produktu vyniknout a vybudovat specifickou image v podvědomí zákazníků. Pracujeme s prvky jako jsou cílová skupina (Target Audience), oblast působení značky (Playfield), klíčové odlišnosti (Point of Difference) a důvody k nákupu (Reasons to Buy), což nám umožňuje efektivně komunikovat hodnotu, kterou vaše značka přináší. Tímto přístupem zajišťujeme, že váš produkt nebo značka získá pevné a rozpoznatelné místo na trhu, což vám pomůže oslovit zákazníky s jasným a atraktivním sdělením, které vás odlišuje od konkurence.