MARKETINGOVÝ SLOVNÍK

Marketingové pojmy na písmeno H

Hledáte konkrétní pojem?

Domů > Slovník > Marketingové pojmy na písmeno H

Halo effect

Jako halo effect se v reklamě označuje přenos účinku komunikace jedné značky na značku jinou, případně na produkt. Jde o parazitní jev, který nastane, když spotřebitelé nedostatečně rozlišují mezi podobnými značkami či produkty. Halo Effect může být pozitivní i...

Hawthornův efekt

Hawthornův nebo také Hawthornský efekt popisuje změny v chování v závislosti na jistých sociálních jevech. Název pochází od hawthornské továrny Western Electric Company, která ve 20. a 30. letech minulého století prováděla výzkum efektivity práce...

Home page / Domovská stránka

Home Page je označení pro počáteční či hlavní stránku webu. Jde tedy o stránku, která se po zadání internetové adresy zobrazí jako první. V českém prostředí se používá také výraz domovská stránka. Home page webu slouží zpravidla jako rozcestník k jednotlivým...

Hybridní vysílání HbbTV

Hybrid Broadcast Broadband TV neboli HbbTV je kombinace televizního vysílání a širokopásmového internetu. Jedná se o interaktivní nadstavbu klasického televizního vysílání, díky které mohou diváci během pořadu sledovat novinky, vyhledávat informace, využívat...