MARKETINGOVÝ SLOVNÍK

Marketingové pojmy na písmeno W

Hledáte konkrétní pojem?

Domů > Slovník > Marketingové pojmy na písmeno W

Watermark

Watermark neboli vodoznak je známý především u bankovek, poštovních známek či fotografií, jehož pomocí si chtějí autoři chránit svá díla. Pojem watermark se však používá i v oblasti marketingu a označuje se jím druh internetové reklamy. Watermark v marketingové praxi...

Wear out efekt

O takzvaném wear out efektu mluvíme v souvislosti s jakýmkoli reklamním spotem nebo inzerátem. Jedná se o efekt, který nastává v momentě, kdy daný reklamní prvek ztrácí svoji oblíbenost a účinnost, kdy už konzumenty začíná obtěžovat a ti na něj začínají postupně...

WEB 2.0

Pojem WEB 2.0 označuje takzvanou novou generaci webu, tedy takové služby internetu, které jsou pro momentální vývojovou etapu webu typické. Termín WEB 2.0 se u nás používá cca od roku 2004. Ve světě jej poprvé použila Darcy DiNucci už roku 1999 pro web, který se tehdy...

Wobbler

Wobbler je forma takzvané in-store reklamy, tedy v místě prodeje. Termín vychází z anglického slova wobble, které znamená houpat se. Wobbler najdete v supermarketech Jako wobbler se označuje reklama malého formátu, nejčastěji jde o obdélník z plastu, papíru či...

Word of Mouth marketing

„Ty jsi tuhle čokoládu ještě nikdy neměl? Kup si ji, je fakt výborná!“ Tato věta dokonale popisuje marketingový pojem Word of Mouth (WOM), který lze volně přeložit jako „šeptanda“ či „doporučení“. WOM je tedy marketing zaměřený na vyvolání efektu ústního...

WWW – World Wide Web

Pojem World Wide Web označuje propracovaný systém pro práci na internetu. Anglické sousloví se dá do češtiny přeložit jako „světová rozsáhlá síť“, univerzálně se však užívá zkratka WWW. World Wide Web slouží pro prohlížení, ukládání a odkazování dokumentů...